Musemor Skrevet 24. mai 2003 #21 Skrevet 24. mai 2003 Må bare henge meg på gratulasjonsøskningene jeg også! GO KURT!!!
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #23 Skrevet 25. mai 2003 Slenger meg på og gratulerer dem begge jeg, for en fantastisk innsats!!!
Ruby Skrevet 25. mai 2003 #24 Skrevet 25. mai 2003 Har heiet på Kurt hele veien, og var temmelig sikker på at han skulle gå til topps. Irriterer meg at så mange henger seg opp i utseendet hans, jeg synes han er veldig sjarmerende og har utstråling i massevis. Verden er ikke perfekt, og derfor trenger vel heller ikke et Idol å være det. Tenk på alle stjerner som ser mye verre ut enn Kurt......
Pearl Skrevet 26. mai 2003 #25 Skrevet 26. mai 2003 GRATULERER SÅ MYE KURT, VEL FORTJENT. Gaute er flink han også, så jeg er sikker på at han får sin sjanse etter dette. Da blir det og rart å se hvem som klarer seg best og lengst. Forresten så synes jeg at det har vært fint at det har blitt "bablet" om andre enn Minnie i det siste, etterhvert finner kanskje de fleste ut at det er gøyere å diskutere andre ting og personer enn brukere på KG.
Tjorven Skrevet 26. mai 2003 #26 Skrevet 26. mai 2003 Gratulerer så mye fra Tjorven også! Dette var så utrolig mye fortjent og det er flott at det var en person som vant som ikke bare ble stemt frem av fjortisjenter! Kurt en en artist for alle han, ikke bare småjentene! GRATULERER KURT! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå