Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULRER SÅ MASSE TIL KURT :D

Han fortjente å vinne idol, selvom begge er utrolig flinke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, Madison!

GRATULERER KURT!!

Dette fortjente du!! selv om Gaute også er flink...

Forresten, jamfør den andre tråden om Idol der noen mente Kurt har like mye utstråling som en gråstein....Jeg synes Kurt er veldig sjarmerende, jeg, og ikke minst synes jeg han har massevis av positiv utstråling!

Lillian

Skrevet

Helt enig...

Gratulerer til Kurt!!! :hoppe:

Men uansett hvem som hadde vunnet ... begge hadde fantastiske stemmer.

Skrevet

Slenger meg på!!!!!!!!!!!! (men er glad det ble så jevnt, for Gautes sin skyld!) :D

Skrevet

Slenger med en liten gratulasjon jeg og.. Regner egentlig med at gaute også får platekontrakt så det kun en formalitet hvem som vant.

Gjest Samara
Skrevet

Henger meg på med en gratulasjon! :D

Gratulerer!

Nå er det visst full fest i Bergen!!

Skrevet

:hoppe: GRATULERER!!!! :hoppe:

Det hadde vært litt rart om han ikke vant.. men jeg synes også det var godt for Gautes skyld at det ble så likt! Han er jo også kjempeflink.

Skrevet

Gratulerer masse til Kurt ja. Velfortjent seier :D

Gjest gjesta
Skrevet

Den beste og jevneste gjennom hele konkurransen vant!

Gaute var absolutt en verdig nr 2, de er jo begge vinnere, men Kurt er etter min mening den som har holdt et høyest, og ikke minst, jevnest nivå gjennom hele Idol.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kurt skulle selvfølgelig vinne. Liker egentlig ikke Gaute noe særlig jeg, han bli litt for kjedelig. Det eneste som er negativt med at Kurt vant er at han må binde seg til Idol-folka, og gjøre det de vil. Heldigvis har han god musikksmak :)

Den første singelen han skal komme med var overraskende bra, selv om den var stjelt. Kommer ikke til å bli yndlingssangen min, men jeg trodde de kom til å komme med noe Gareth Gates-opplegg... Bra at jeg tok feil der :)

Skrevet

GRATULERER en absolutt verdig vinner!!!!! :D :D :D

Skrevet

JAAA! Ble så glad når han vant! Han er absolutt den som har fortjent det mest :D

Skrevet

Likte Gaute også jeg da, Kurt har jo allerede blitt et " idol" han, og ligger jo på Vg lista med bandet sitt....

Men syns jo d var bra at Kurt vant, det er han jeg har heiet på hele tia, men på slutten der fikk jeg sansen for Gaute :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Og nå som Idol endelig er over kan vi kanskje kutte ned på Kurt-babbelet her på KG også :roll:

Minnie

Skrevet

men.. som de sa under finalen i går: hvis du tror at Idol er over nå så tar du grundig feil.. :wink: nei jeg er egentlig enig jeg. Det burde jo gå an å holde seg til en tråd etterhvert hvertfall. :D

Gjest gjesta
Skrevet

Antall tråder og innlegg gjenspeiler bare graden av interesse for ting. Til og med kveldsnytt på NRK1 hadde bragte nyheten om at Kurt hadde vunnet Idol i går kveld.

Skrevet

Skulle gjerne gratulert Kurt jeg også...

Men KG har da sine regler :ler:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Gratulerer Kurt!!

Har heiet på Kurt hele tiden!! SELVFØLGELIG! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

HER HENGER JEG MEG IKKE PÅ. MEN JEG HADDE GJORDT DET DERSOM DET VAR GAUTE. JEG HAR ALDRI HATT SANSEN FOR DEN BERGENSEREN DER. SELVOPPTATT SOM BARE DET.

NEI, DEN BESTE VANT IKKE. GAUTE HADDE FORTJENT Å VINNE.

Skrevet

Synes ABSOLUTT at beste mann vant!!! Etter min mening var det ikke tvil om hvem som var best, spesielt da begge to sang 'She's So High'.

Skal ikke si at Gaute ikke er flink til å synge, for det er han absolutt, men han kan én sjanger, og that's it. Kurt mestrer det meste, selv om det er ting han ikke er vant til å synge.

En annen ting er scenetekke. Synes Kurt har utstråling til tusen, det er moro og underholdende og se ham på scenen, man ser at han virkelig koser seg og er i sitt ess. Tror jeg hadde kjedet meg skvær ihjel hvis jeg skulle sett en hel konsert med Gaute, selv så flink han er til å synge. Han ser overhodet ikke ut som om han trives på scenen, det ser mer ut som om han står og synger karaoke.

Men all respekt til de som liker Gaute best, han er flink på sin måte han også! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...