Snufsen Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hallo alle sammen. Jeg er en gutt på 27 år som ikke vet hvor jeg skal henvende meg. Jeg sliter med at jeg har poser under øynene. Huden rundt og under øynene virker irritert og er en mer hissig farge en den vanlige huden. Noen dager er det ikke så værst, mens andre dager er det veldig dominerende. Jeg trenger rett og slett hjelp fra dere damer. Vanligis virker det som det er værst dess lengre og bedre jeg har sovet...... I det siste har jeg blitt mer selvopptatt. Jeg spiser sundt og trener regelmessig, men akkurat dette problemet her er jeg rimelig blank på...... Er det noen der ute som opplever det samme? Er det noen som har tips, kjerringråd for å dempe / lindre posene under øynene?
fargegla82 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Aida,stakkar,høres ikke koselig ut! Kanskje en god øyekrem hadde vært tingen?vet ikke kor effektiv den standarde agurk-skiver på øynene er i ditt tilfelle..",) Tror det kan være lurt å høre innom en seriøs hudpleier(forhør deg litt kor de er dyktige),de vet en hel del om all slags hudproblem.Hudanalyser er stort sett gratis,ihvertfall her i bergen. Håper du får bukt med problemet!",) Endret 3. juli 2008 av fargegla82
Hilde Christina Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Er enig med personen over, du bør bruke en øyekrem daglig. Flere av dem skal jo motvirke hovne øyne på sikt. I tillegg kan du jo prøve å bruke en øyemaske noen ganger i uken. Hvis ikke er jo agurkskiver og potetskiver verdt å prøve. Finnes også øyemasker i plast du kan bruke om natten. Husker ikke hva det heter, men de i plast er i samme materiale som slike blå poser som kan legges i fryseren og varmes i mikrobølgeovn:)
Snufsen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2008 Var innom bodyshop i går, og hun anbefalte motorsag olje. Prøvde det men våknet med olje i øynene og hele senga svart. Gjorde jeg noe feil eller? Hehe neida. Tror rett og slett jeg må manne meg opp å stikke innom en beauty salong eller no. Tror faktisk jeg vet om en i nærheten av der jeg bor også
timi Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet ikke om det funker, men jeg har hørt at det kan hjelpe å holde en spiseskje under vann for så å holde den under øyet (altså på "posen") en liten stund hver morgen.
birma Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Agurk omslag, kalde brukte teposer, peppermyntete. Øyebind som man avkjøler før bruk er veldig effektivt for å forhindre poser rundt øynene.Ta den på deg 10 min før du står opp om morgenen, eller du kan jo prøve en våt og kald klut. Øyebind fås kjøpt på store klesforetninger som bl.a H&M. Denne kremen her sies å ha god effekt også: øyekrem Ellers er det viktig å drikke MYE vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå