Gjest Ceccina Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Vel jeg er litt ny på hele sjekke opplegget. Har for det meste flere lange forhold bak meg, og aldri egentlig vært på sjekkern i stor grad. Jeg har fulgt med i en del tråder her inne, og liksom fått med meg litt av trådene som går på utseende- (ikke minst alle heksejaktene på overvektige på skråblikk forumet) blandt annet fotografens tråd om jenter som sikter for høyt, og jenter med overvekt tråden. Jeg har alltid hatt forhold til pene og attraktive menn, ikke at det nødvendigvis gjør at jeg sikter etter det nå eller da (ser heller først etter andre kvaliteter selvfølgelig). Jeg har alltid fått vite at jeg har et veldig pent ansikt og sjarmerende/karismatisk personlighet. Men etterhvert som årene har gått, har jeg blitt lubben (noe jeg gjør noe med aktivt). Så jeg forventet å havne på et visst nivå med tanke på sjekking og ikke kunne forvente oppmerksomhet fra de helt peneste mennene, og se etter andre kvaliteter. Men, jeg har oppdaget at jeg har like stor sjangs på de fleste menn. Uavhengig av utseende, bakgrunn, kvaliteter osv. Jeg får god respons på alt fra veldig pene og veltrente menn, til mindre pene. Og jeg vet ikke helt hvorfor? For jeg var litt instillt på at det ikke var så meget sannsynlig. Og jeg sier ikke dette av lav selvtillit, men mer et forsøk på å være realistisk. Jeg må si at jeg er ekstremt uerfaren på dette området.. Ja, og dette emnet er kanskje litt rart.. men jeg lurer jo.. ettersom det er så mye utseende fokus ute å går her inne..
Ethereal Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 For å være ærlig tror jeg at de fleste gutter setter pris på å få litt oppmerksomhet, uansett om han er kjempekjekk, vanlig kjekk eller ikke særlig attraktiv. Alle liker å få vite at de er deilige! Dessuten tror jeg at det viktigste ikke er om man er overvektig, undervektig eller normalvektig. Hvertfall ikke når det kommer til flørting. Da ser hvertfall JEG heller på ting som personlig hygiene. For min del er fett hår, svettelukt og masse kviser skikkelig turnoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå