Gå til innhold

analsex

Gjest Gjest_Trine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Meg og kjæresten min har tenkt å prøve analsex for første gang.

jeg har hørt det gjør vondt og spør derfor om, vil det alltid gjøre vondt? Og hvilke forholdsregler bør jeg ta? Hvilken stilling er best måte å utføre dette på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Meg og kjæresten min har tenkt å prøve analsex for første gang.

jeg har hørt det gjør vondt og spør derfor om, vil det alltid gjøre vondt? Og hvilke forholdsregler bør jeg ta? Hvilken stilling er best måte å utføre dette på?

Smør godt, og ta det sakte..

Skrevet
Smør godt, og ta det sakte..

Og forspill er viktig. Er ikke noe vits i å gjøre det hvis man ikke er kåt, men det gjelder all slags sex, ikke bare analsex.

Og så stopper man selvsagt hvis det gjør vondt.

Skrevet

...og du som kvinne bestemmer tempoet...han ligger stille.

Det kan være en god ide å prøve litt på egenhånd med en dildo først. Hvis du synes det er vondt og vanskelig og trenger eventuelt litt tid....la han prøve selv...med dildo (har prøvd selv)...og du vil få en mer forståelsesfull mann. :)

Skrevet
...og du som kvinne bestemmer tempoet...han ligger stille.

At kvinnen bestemmer tempoet er en god idé, men jeg tror det er lettere for ham å bevege seg enn det er for henne, så jeg er ikke nødvendigvis enig i at han må ligge helt stille.

Han kan godt prøve med en dildo på seg selv først, ja, hvis han har interesse av det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er best å ligge på siden synes jeg i begynnelsen iallefall, smør godt med glidekrem og så kan han vide deg ut litt med to fingre før han penetrerer analen din. Han bør ikke stikke den for langt inn med en gang,men etterhvert går det bedre. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...