Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Meg og kjæresten min har tenkt å prøve analsex for første gang. jeg har hørt det gjør vondt og spør derfor om, vil det alltid gjøre vondt? Og hvilke forholdsregler bør jeg ta? Hvilken stilling er best måte å utføre dette på?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Meg og kjæresten min har tenkt å prøve analsex for første gang. jeg har hørt det gjør vondt og spør derfor om, vil det alltid gjøre vondt? Og hvilke forholdsregler bør jeg ta? Hvilken stilling er best måte å utføre dette på? Smør godt, og ta det sakte..
Possibly Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Smør godt, og ta det sakte.. Og forspill er viktig. Er ikke noe vits i å gjøre det hvis man ikke er kåt, men det gjelder all slags sex, ikke bare analsex. Og så stopper man selvsagt hvis det gjør vondt.
SMann Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 ...og du som kvinne bestemmer tempoet...han ligger stille. Det kan være en god ide å prøve litt på egenhånd med en dildo først. Hvis du synes det er vondt og vanskelig og trenger eventuelt litt tid....la han prøve selv...med dildo (har prøvd selv)...og du vil få en mer forståelsesfull mann.
Possibly Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 ...og du som kvinne bestemmer tempoet...han ligger stille. At kvinnen bestemmer tempoet er en god idé, men jeg tror det er lettere for ham å bevege seg enn det er for henne, så jeg er ikke nødvendigvis enig i at han må ligge helt stille. Han kan godt prøve med en dildo på seg selv først, ja, hvis han har interesse av det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Det er best å ligge på siden synes jeg i begynnelsen iallefall, smør godt med glidekrem og så kan han vide deg ut litt med to fingre før han penetrerer analen din. Han bør ikke stikke den for langt inn med en gang,men etterhvert går det bedre. Lykke til
Gjest Gjest_TT_* Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 På Kondomeriet.no finner du en god guide til Analsex. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=12371503 Her står det svar på alt hva du lurte på over, Trine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå