Cassandra Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Ikke gi etter for hans sjalusi. Så lenge du vet at du tar hensyn til hans følelser så har du rett til å snakke med hvem du vil. Han mister deg jo heller hvis han skal drive å kontrollere deg. Det kan du si til ham. Kjærlighet innbefatter også tillit! Og ved å ville kontrollere deg viser han at han ikke har tillit til deg. Og vil han da ikke at du skal ha tillit til ham??? Stå på dine rettigheter til å snakke med hvem du vil!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Ta dette opp med ham. Snakk om det rolig uten å krangle. Fortell at du elsker ham og at du ikke vil være sammen med noen andre, men at du må få snakke med andre også. Dette hjalp veldig i mitt forhold (hadde samme problem). Jeg fortalte at jeg kom til å bli veldig ulykkelig hvis jeg ikke fikk litt frihet. Vi var jo sammen hele tiden og jeg følte meg litt fanget. Nå stoler han 100% på meg og jeg snakker med hvem jeg vil. Sjalusien kommer frem i blant, men er ikke plagsom lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viper Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 jeg har vært sjalu i tidligere forhold det inrømmer jeg, men jeg stusser litt når jeg leste innlegget ditt. Tror grunnen til at kjæreste din kanskje er sjalu er at han føler seg litt utrygg på deres forhold. Ta og sett deg ned sammen med han og fortell hvordan du føler det, men også ta tid til å la han få lette sitt hjerte. jeg gjorde det hvertfall på denne måten der jeg har vært sjalu og etter det så har jeg så og si mistet alt som heter sjalusi problemer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #4 Del Skrevet 12. april 2002 Vil ikke skremme deg alle er ulike men mini siste 2 forhold var slik. Desverre var begge av den utro typen som fikk meg til å innse at dem gikk ut ifra sin egen tankegang. Spesiellt det siste forholdet kjenner jeg meg igjen i sjalu på alle. Fant ut at han lå med alle bak min rygg og tenkte at jeg også gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå