Gå til innhold

Det har skjedd et uhell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småflaut sp.mål men:

Hvordan får jeg vekk sperm fra en bomulls tskjorte?

haha

Skrevet

Vasker den.....

Regner med at du har prøvd det, men det har kanskje har satt seg flekker? Prøv eventuelt zalo, eller nylonvask (den tar mange av oljeflekkene på min kjære sine klær, så da burde den vel og klare spermflekker :klø: )

Skrevet

Takk for svar. :)

Hvis ikke dette funker, er det noen som har noen andre alternativer?

Gjest Gjest
Skrevet

Det funker.

Er det en stor begivenhet for deg dette her eller?

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker å bli spermet på brystet, og dette skjedde helt plutselig på fylla og fikk ikke tatt av tskjorta før han kom.

Hvorfor skal du være så bisk mot meg?

Skrevet
Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker å bli spermet på brystet, og dette skjedde helt plutselig på fylla og fikk ikke tatt av tskjorta før han kom.

Hvorfor skal du være så bisk mot meg?

Prøvd vaskemaskin??

Pleier ikke være noe problem å fjerne spermflekker, dersom ikke din kjære har en fryktelig spesiell sperm da? :filer:

Skrevet

Har vasket den X-antall ganger, men det er fortsatt flekk igjen.

Gjest Gjest
Skrevet
Har vasket den X-antall ganger, men det er fortsatt flekk igjen.

Ja, det høres jo veldig sannsynlig ut.

Hvordan har du vasket da? I maskin emd vaskepulver? På hvor mange grader?

Eller får du bare kick av å skrive om dette?

(Det er tydelig at sommerferien med skolefri for småtasser har begynt)

Skrevet
Ja, det høres jo veldig sannsynlig ut.

Hvordan har du vasket da? I maskin emd vaskepulver? På hvor mange grader?

Eller får du bare kick av å skrive om dette?

(Det er tydelig at sommerferien med skolefri for småtasser har begynt)

Jepp, tydeligvis, men det kan jo være at TS må fjerne denne flekken FØR mammaen ser det når hun skal vaske den i vaskemaskinen siden TS kanskje ikke vet hvordan den virker :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, tydeligvis, men det kan jo være at TS må fjerne denne flekken FØR mammaen ser det når hun skal vaske den i vaskemaskinen siden TS kanskje ikke vet hvordan den virker :klø:

Det er sant, men da kan jo ts bare si til mamma'n sin at h*n har fått sikkel på t-skjorta si. Eller kanskje søla is.

Skrevet
Det er sant, men da kan jo ts bare si til mamma'n sin at h*n har fått sikkel på t-skjorta si. Eller kanskje søla is.

Tror jeg hadde gått for isvarianten, ellers kan jo mamma tro at det er noen andre som har sikla på datterens pupper :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Tror jeg hadde gått for isvarianten, ellers kan jo mamma tro at det er noen andre som har sikla på datterens pupper :lur:

Ja, det er jo sant. Og vi vil jo ikke gi trådstarter en anledning til å starte en ny tråd å spørre om hvordan h*n får vekk sikkel.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje t-skjorta ble ren til slutt likevel, siden trådstarter har blitt borte fra tråden. Eller kanskje mamma'n har gitt beskjed om at det var tid å slukke lyset og slå av pc'n.

Gjest Gjest
Skrevet

Datterens? Det står da vel ingen steder hvilket kjønn ts er? :)

Skrevet

Ts vil få et problem når han/hun blir så gammel at de har tid til å ha sex i en seng - tenk hvor flekkete sengetøyet kan bli hvis sæd (og andre væsker) aldri går bort...

Skrevet

Oi, da må TS strø blå biotex over lakenet, før han setter i geng...

Skrevet

Berre sånn til orientering; eg og har fått flekkar av sæd på t-skjorter som ikkje går vekk, spes om t-skjorta har farge. Så de treng ikkje vere så innmari sarkastiske. Mi løysing vart å kaste heile skjorta... For ingenting virka. Og eg vaskar alle t-skjorter på min 60 grader. Og har prøvd Zalo og nylonvask, men greia e jo at har du først vaska skjorta i maskin, så blir det endå vanskelegare å få vekk flekken.

Skrevet

Øh, hva søren er problemet deres?

Jeg er faktisk pasert 20.

Smørte biotex rett på flekken og vasket den etterpå på 60 grader med vaskepulver. Omo color om dere vil vite, siden det var en sort tskjorte.

Guri, jeg blir nesten litt irritert når jeg leser svarene fra dere.

Jeg kommer bare med et forbanna sp.mål, så skal dere være sånn?

Og det at jeg ikke svarte i natt, var kanskje fordi noen må legge seg slik de kan komme seg opp tidlig til jobb?

Herrejesus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...