Irmiel Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Vel. Som nevnt er det solkrem som er øverst på listen. Men noe kaldt å drikke kommer også ganske høyt.
Anglofil Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Mp3-spiller Solkrem Bøker Masse vann, evt. noe annet drikke. Frukt Badehåndkle Badetøy Mvh Yvonne Endret 3. juli 2008 av Yvonne
Gjest Oxford Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Solkrem i sprayform, bikini, håndklær, våtservietter samt kald drikke er ting jeg vanligvis tar med meg på stranden. After sun er også nødvendig å ha etter strandturen. En liten parasoll er også veldig kjekt, solen kan være ganske så sterk for sarte nordmenn (=meg) i utlandet. Det er herlig å duppe av litt i skyggen.
Flaggermusa Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Solkrem Ett stort badehåndkle Bikini Kaldt vann Frukt Gode venninder eller kjæresten. Solbriller
Kick Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Av det som ikke er nevnt: Strandsandaler, i tilfelle sanden er så varm at den brenner føttene av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå