Gjest ODDVAR BUEN Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 "Tell my why I had to be a powerslave... I don't wanna die I'm a Good, why can't I live on..... IRON MAIDEN!!! Valle Hovin 24. juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen som skal dit?
absinthia Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg svarer på åpningsspørsmålet først: Nei det er ikke bare et gutteband, jeg har hørt på dem siden jeg var 11-12 år. Jeg skal dessverre ikke på konsert av tidsmessige og økonomiske hensyn.
Brunhilde Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal ikke, brukte min konsertkvote på Cohen, mens 18-årigen har valgt å bruke sin på Iron Maiden.
Gjest Harry Iron Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Vet ikke om mange damer/jenter digger Iron Maiden, men hvis man kun ser på alder (og ikke kjønn) så er det på ingen måte et gutteband lenger. Har hørt 10-12-14-åringer kalle Iron Maiden og annen heavy metal for "musikk for gamlinger". Jeg er tross alt 40 og Maiden-elsker, og bandmedlemmene er 50.
Brunhilde Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Å, jeg vet da om jenter som drar...men det er kanskje på grunn av guttene som skal dit?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #6 Skrevet 19. juli 2008 Jeg er veldig glad i maiden! Elsker at det er skikkelige gitarer og litt råere musikk - ikke bare alt det elektroniske som popper opp overalt nå. Jeg må medgi at jeg ikke var på konsert før jeg ble sammen med en "metal boy", men etter det har det blitt flere! Veldig lei meg for at jeg ikke får med meg årets konsert - de skulle jo spille en masse gammelt materiale! tror kanskje grunnen til at mange jenter ikke liker det er på grunn av imaget - litt harry, gamle rockere liksom.. Jeg synes det er kult at de er tro mot sitt image, men kan styre meg for "bildene" (cd-coverne, t-skjorter ol). Blir sikkert skutt av hard-core fans nå, men det er min mening. Elsker musikken uansett (og Eddie, da )
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 Maiden er pysemusikk for fjortisjenter Det er i alle fall det jeg er vant til herifra. Småripsa elsker Maiden!
hufsa! Skrevet 19. juli 2008 #9 Skrevet 19. juli 2008 Heia neida Maiden er jo superbra.vokste opp med det på 80 tallet og vittig å se hvordan de sangene mi digga er "in"igjen nå..Ingen konsert på meg må nok jobbe :-(
Gjest Lunis Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Pssh, da Iron Maiden dukka opp på åttitallet ble de ansett for å være revolusjonære, rebelleske og sjangerdefinerende! Ti still med at de er "pysete". Du kan ikke sammenligne dem med det Black Metal scenen pumper ut, eller noen annen scene for den saks skyld, fordi Iron Maiden er opphavet til en hel haug med band som igjen er opphavet til en hel haug med andre band igjen! De har sitt image, JA - de er litt harry, men det er sjarmen. Selv om jeg syns Bruce Dickinson høres ut som en voldtatt kråke som sklir rundt på våt isopor, kan jeg ikke si at det er dårlig musikk. Fra ett rent musikk-teoretisk og "komposisjonelt" (er det ett ord?) synspunkt lager det brilliant musikk som er ytterst tilnærmelig selv for de som aldri har vært borti metall før! Jeg har ikke èn skive av dem, men må medgi at jeg likevel bøyer meg i støvet. (Ok, jeg har èn skive. Ikke si det til noen.)
skanky Skrevet 20. juli 2008 #11 Skrevet 20. juli 2008 Iron Maiden er gøy, det får meg i festhumør. Pleier ofte å sette på en live-plate med dem (Death on the road) når jeg driver og diller med sminke og hår og gjør meg klar til fest. Det gjør meg alltid øltørst og gira! Skulle gjerne sett dem live, hører de er steinbra! Men de er ikke høyest på lista over favorittband, det er mest festmusikk eller vaske-badet-musikk, ikke noe jeg setter meg ned og virkelig lytter på.
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #12 Skrevet 20. juli 2008 "Tell my why I had to be a powerslave... I don't wanna die I'm a Good, why can't I live on..... IRON MAIDEN!!! Valle Hovin 24. juli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen som skal dit? Nei, desverre, har ikke råd. Har likt Maiden i mange år (ca 22 eller 23 tror jeg), så jeg skulle gjerne ha vært der.
Gjest *lucky* Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 Har likt maiden i mange år men må si det blir litt "hakk i plata selv om musikken er genial. Når jeg hører ei låt så kan jeg den utenatt så jeg har vel kanskje hørt meg lei.. Skulle kanskje sett dem live! Å jeg er jente:)
Gjest StoreSky Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Ser de gratis fra her jeg bor! Så tar meg nok en tur på taket under konserten.
PoisonIvy Skrevet 24. juli 2008 #16 Skrevet 24. juli 2008 Å, jeg vet da om jenter som drar...men det er kanskje på grunn av guttene som skal dit? Jeg skal dit og må nok inrømme at det er pga av kjæresten.. Har ikke noe spesielt forhold til Iron Maiden, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente meg av kvelden... Blir interessant!
Gjest *lucky* Skrevet 24. juli 2008 #17 Skrevet 24. juli 2008 Ser de gratis fra her jeg bor! Så tar meg nok en tur på taket under konserten. Oi! Da kan vi ta noen pils å digge litt hos deg da:) Neida, jeg kan faktisk ikke dra å det er litt synd...
Kanutten Skrevet 24. juli 2008 #18 Skrevet 24. juli 2008 Hei Jeg var på maiden på lerkendal. Er ikke akkurat min musikksjanger, men noen av låtene var jo bra. Og så er det jo att bra sceneshow. Ble med mest fordi kjøre er ihuga fan, og jeg syntes det var gøy å se hvor mye han koste seg.
Serenity88 Skrevet 24. juli 2008 #19 Skrevet 24. juli 2008 Ser de gratis fra her jeg bor! Så tar meg nok en tur på taket under konserten. Me 2! Har hørt dem teste utstyret i hele dag, virker bra Litt bedre vær har vi også enn under Bruce Springsteen konserten
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #20 Skrevet 24. juli 2008 Datteren min er der nå. Hun er 16. Hun skulle egentlig bare prate med noen i køen, men sendte meg melding om at hun kom inn uten billett. Ble litt bekymret jeg - virker som det er litt ute av kontroll. Prøvde å ringe henne, men hørte bare høy musikk og hyling. Håper det går bra. Noen som vet når Iron Maiden kommer på scenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå