Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Ja altså, jeg og min blivende mann skal ha to forlovere hver, og da lurer jeg på hvordan dette skal gå for seg i kirka? Det er jo veldig greit når man har en forlover hver og brudgom og forloveren hans bytter plass, men ser for meg at vi må ha tre stoler på hver side, noen som skjønner hva jeg mener eller kanskje har vært i bryllup hvor dette har forekommet? På forhånd takk for svar..
annalien Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Ja altså, jeg og min blivende mann skal ha to forlovere hver, og da lurer jeg på hvordan dette skal gå for seg i kirka? Det er jo veldig greit når man har en forlover hver og brudgom og forloveren hans bytter plass, men ser for meg at vi må ha tre stoler på hver side, noen som skjønner hva jeg mener eller kanskje har vært i bryllup hvor dette har forekommet? På forhånd takk for svar.. Jeg skal ha to forlovere, mens brudgommen kun har en. Det kan bli litt pussig, men vi har funnet ut at vi kan bruke brudepiken til å fylle opp den tomme stolen. Evt kan dere diskret flytte den ene stolen slik at dere setter to bak hverandre på forlovernes side.
BAMBI<3 Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Det avtaler dere vel med presten? Når skal dere gifte dere? Hvis det er en stund til så kan dere få ordnet med prøve time i kirken. LYKKE TIL!!
thumbalina Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Ja altså, jeg og min blivende mann skal ha to forlovere hver, og da lurer jeg på hvordan dette skal gå for seg i kirka? Det er jo veldig greit når man har en forlover hver og brudgom og forloveren hans bytter plass, men ser for meg at vi må ha tre stoler på hver side, noen som skjønner hva jeg mener eller kanskje har vært i bryllup hvor dette har forekommet? På forhånd takk for svar.. Vi har også flere forlovere hver, men har løst det sånn at bare en sitter oppe sammen med oss... det er for liten plass til noe annet. Mulig vi skal la de gå helt bak alteret, og stå inntil veggen der.... da kan den ene filme, og ta bilde fra den vinkelen.... kan jo være gøy å ha bilder fra forsiden av brudeparet også...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Vi har også flere forlovere hver, men har løst det sånn at bare en sitter oppe sammen med oss... det er for liten plass til noe annet. Mulig vi skal la de gå helt bak alteret, og stå inntil veggen der.... da kan den ene filme, og ta bilde fra den vinkelen.... kan jo være gøy å ha bilder fra forsiden av brudeparet også... Dette var jo en mulig ide. Takk
mia83 Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Vi gjorde det slik at en ble med oss opp, mens min andre forlover leste skriftstedene og hans andre forlover tente et lys for oss. En fin ordning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå