Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #61 Del Skrevet 5. juni 2003 Den p ikken skal alltid være så fredet. Hvis en kvinne har problemer med underlivet' date=' så skjærer de gjerne vekk hele greia. Men hvis en mann har problemer, nei la oss for all del holde kniven vekke fra den dyrebare ormen http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_rolleyes.gif' alt=':roll:'> Hvor i all verden har du det i fra Veslebråka at man skjærer bort hele greia om en kvinne har problemer med underlivet? Og hvorfor hopper du alltid glatt over å kommenter det å skjære litt i kvinners kjønnslepper (snakker ikke om full omskjæring her) som jo er hudfolder som samler bakterier som en forhud hos mannen? Mannen din har ingen problemer med å være omskjært, greit nok, men du velger hele tiden å avdramatisere at en del menn faktisk får problemer etter en omskjæring med flåsete kommenterer. Har du så liten respekt for at en guttbaby kan få ødelagt deler av sitt sexualliv? Skal du le om det skjer dersom du selv får en gutt med slike problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #62 Del Skrevet 5. juni 2003 Faktum er at det samler seg bakterier under forhuden over tid, selv om det bare er snakk om en time eller to.....og det fører til at det lukter noe. Har man ikke forhud vil det ikke samle seg bakterier der, og dermed heller ikke noen lukt. Dette er irrelevant svada. Faktum er at det samler seg bakterier over alt, og særlig der hud møtes. Har du hengepupper samles det seg der. Henger pikken din ned over pungen samles det seg mellom pikken og pungen. Har du pikken liggende langs magen samler det seg mellom pikken og magen. Det er ingen forskjell. Og det er faktisk bakterier over hele kroppen. Ja, det stemmer. Over absolutt hele kroppen. De skal faktisk være der, fordi de har en funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 5. juni 2003 #63 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg for min del liker best omskjærte kvinner da men. De er så deilige og trange. Norske kvinner som ikke er omskjært er som regel for utvidet, og jeg har ganske stor pi##. Derfor foretrekker jeg muslimske jenter. Muslimske jenter er ikke omskåret, bare for å ha nevnt det. Dessuten tar du nok litt feil, for om du synes norske jenter er så vide, så er det nok bare du som har litt liten pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. juni 2003 #64 Del Skrevet 5. juni 2003 Den p ikken skal alltid være så fredet. Hvis en kvinne har problemer med underlivet, så skjærer de gjerne vekk hele greia. Men hvis en mann har problemer, nei la oss for all del holde kniven vekke fra den dyrebare ormen Hvor i all verden har du det i fra Veslebråka at man skjærer bort hele greia om en kvinne har problemer med underlivet? Den tradisjonelle fix'en på underlivsproblemer hos damer har vært å skjære bort livmor og eggstokker. Det er gjort undersøkelser som viser at den løsningen har vært en snarvei og brukt alt for mye, av mannedoktorer som ikke egentlig gidder å bry seg. Hadde det dreid seg om p ikken; som de kan relatere til, hadde de aldri skjedd. Og hvorfor hopper du alltid glatt over å kommenter det å skjære litt i kvinners kjønnslepper (snakker ikke om full omskjæring her) som jo er hudfolder som samler bakterier som en forhud hos mannen? Jeg hopper ikke alltid glatt over dette temaet, ettersom det er første gangen jeg har hørt det foreslått. Mannen din har ingen problemer med å være omskjært, greit nok, men du velger hele tiden å avdramatisere at en del menn faktisk får problemer etter en omskjæring med flåsete kommenterer. Har du så liten respekt for at en guttbaby kan få ødelagt deler av sitt sexualliv? Skal du le om det skjer dersom du selv får en gutt med slike problemer? Jeg har ikke ledd av noen ting som helst. Og ettersom du peker på ting jeg gjør "hele tiden" så foreslår jeg at du oppgraderer deg fra gjest til et brukernavn, hvis du vil bli tatt seriøst. Grunnen til at jeg avdramatiserer dette, er at du er den eneste jeg (hvis du er den samme) har hørt om som har fått problemer. Jeg er tilbøyelig til å tro at du kanskje har litt urealistiske forventninger til ditt seksualliv. Og i tillegg så er du døv for argumenter fra andre enn din vinkel. Tips: bruk av alltid og hele tiden er svært dårlig argumentasjonsteknikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #65 Del Skrevet 5. juni 2003 Muslimske jenter er ikke omskåret, bare for å ha nevnt det. Dessuten tar du nok litt feil, for om du synes norske jenter er så vide, så er det nok bare du som har litt liten pi##. Joda, det er en del muslimske jenter som er omskåret. Det er vel særlig fra nordlige deler av Afrika. Ja, norske jenter er vide i forhold til omskjærte jenter. Jeg har 18-19 cm i lengde og 14-15-16 i omkrets tror jeg. Vet ikke helt nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #66 Del Skrevet 6. juni 2003 Ja, norske jenter er vide i forhold til omskjærte jenter. Jeg har 18-19 cm i lengde og 14-15-16 i omkrets tror jeg. Vet ikke helt nøyaktig. Ja?? Selvfølgelig er norske jenter vide i forhold til omskjærte jenter, er det ikke det som er poenget med omskjæring?! Ingen seksuell stimulans, ingen forberedelse til penetrering, musklene trekker seg sammen for å motstå penetrering, hvert samleie føles som første gang for jenta... Jeg synes det er meget upassende at du skryter av størrelsen din i denne sammenhengen. Å slenge centimetre ut i lufta og forvente klapp på skulderen, kan du bare glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #67 Del Skrevet 6. juni 2003 Dette er irrelevant svada. Faktum er at det samler seg bakterier over alt, og særlig der hud møtes. Har du hengepupper samles det seg der. Henger pi#### din ned over pungen samles det seg mellom pi#### og pungen. Har du pi#### liggende langs magen samler det seg mellom pi#### og magen. Det er ingen forskjell. Og det er faktisk bakterier over hele kroppen. Ja, det stemmer. Over absolutt hele kroppen. De skal faktisk være der, fordi de har en funksjon. Tja, irrelevant svada - kommer nok an på øyet som ser. Hun som får "fornøyelsen" av å lukte eller smake på disse bakteriene du har under forhuden bør vel helst uttale seg om det. Faktum er at hver gang man er på do samler noe av urinen seg under fohuden og i løpet av kort tid samler det seg bakterier her. Hvilken funksjon akkurat disse bakteriene har kan kanskje du fortelle meg? Jeg sier ikke at menn som ikke er omskjært er mer urenslige, men har man en forhud så kreves det mer for å holde det "lukt/smakfritt" der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #68 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg skryter da ikke, jeg bare påpeker at det ikke er min størrelse det er problemer med. Hvis man går uten å vaske seg så blir det lukt uansett om man er omskjært eller ikke. Det kreves ikke nødvendigvis noe mer renslighet om man har forhud. Normal renslighet holder. Og som sagt så blir det slik uansett der hud møtes, så din uomskjærte kølle vil få nok lukt og smak, med mindre den ikke er i kontakt med annen hud i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #69 Del Skrevet 6. juni 2003 Javel...du kan stå så lenge du vil på ditt.... Poenget er uansett at har du forhud så får du etter en stund såkalt "kukost", dvs ansamling av en bakterier. Er du omskjært skjer ikke dette. Hvor tror du egentlig vekstforholdene er best for bakterier? under en forhud hvor det er mørkt, fuktig og varmt og jevnlig får en tilstrømning av vekstmateriale i form av urin eller på hud som ligger åpen mot klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2003 #70 Del Skrevet 7. juni 2003 og atter en gang - det viser seg at i usa hvor omskjæring har blitt mer vanlig, har også antallet tilfeller av kreft på livmorhals/livmor hos kvinner gått ned ..... teller ikke dette i debatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 9. juni 2003 #71 Del Skrevet 9. juni 2003 http://circumstitions.com/Complic.html http://circumstitions.com/ReasonsNotto.html Etter min mening er omskjæring av friske, nyfødte guttebarn et brudd mot menneskerettighetene. Synes det er utrolig at dette er så utbredt i et "sivilsert" land som USA. Til alle jentene her som synes det er så kjempetoppers med omskjæring vil jeg bare si; jeg blir kvalm av dere. Ha en ellers god natt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #72 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvorfor er det ingen som nevner noe om alle de tilfellene av maskulin omskjæring som får som følger at gutten blir lemlestet for resten av livet fordi det oppsto komplikasjoner og betennelser under inngrepet? Dette er faktisk ikke veldig uvanlig. Så noen tall om det et sted, det var snakk om nesten 5% av omskårede gutter i Asia. Blir guttene omskåret under mindre hygieniske forhold skjer "uhell" mye oftere. I India løser de problemet med at gutten blir en såkalt hijra (mannlig prostituert som kler seg ut som og fremstår som kvinne). Skjønner jo at det er sjelden det skjer slike komplikasjoner på norske eller amerikanske sykehus, men det skjer nå av og til der også. Jo yngre gutten/babyen er ved omskjæring jo vanligere med komplikasjoner. Ville bare nevne det siden ingen andre har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 10. juni 2003 #73 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvorfor er det ingen som nevner noe om alle de tilfellene av maskulin omskjæring som får som følger at gutten blir lemlestet for resten av livet fordi det oppsto komplikasjoner og betennelser under inngrepet? Hvis du hadde sett litt på de to linkene jeg tok med, så har det på en måte blitt nevnt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #74 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg så det nå gutt21. Men det er sikkert mange med meg som ikke åpnet linkene. Dessuten er det såpass viktig at det kan godt sies 2 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2003 #75 Del Skrevet 10. juni 2003 og jeg synes fremdeles at tilfellene av livmorhalskreft hos kvinner er minst like viktig som et ødelagt sexliv for en liten prosent av de som har blitt omskjært... selv om det i aller høyeste grad er forferdelig..men det er vel ikke mindre forferdelig at kvinner får kreft og dør av denne jævlige bakteriefloraen som menn verner om med tung og hard skyts!!! Jeg forventer jo ikke at mennene/guttene her inne skal bry seg så veldig om akkurat den vinklingen, men hva med dere jenter da? Har det ikke betydning at de bakteriene som finnes under forhuden til menn er med på å fremprovosere kreft på livmorhals og livmor? Jeg husker ikke hva denne bakterien heter, men får den lov så sprer den seg også gjerne til bryster og lunger også. BARE SÅ DET ER UNDERSTREKET LIKSOM! Det pågår endel forskning rundt det i disse dager, og kvinner under en viss alder får tilbud av gyn'en sin om å delta i et forskningsprosjekt som går på å finne en vaksine mot denne bakterien - den tar faktisk livet av kvinner. Selv har jeg hatt celleforandringer på livmorhalsen, og brystkreft, så nå skal jeg be dem sjekke lungene mine også, bare for å være sikker. Man blir nemlig litt pinglete når man først har fått påvist noe sånt en gang.. og når jeg tenker på at det kanskje skyldes bakterier fra en eller annen dude med bakterier under forhuden, så blir jeg ganske irritert faktisk.. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå