Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er ditt beste hårtips? Kom gjerne med enkle, billige tips man fint kan fikse hjemme:)

For fint, blankt hår uten brus: bland 9 deler vann og 1 del balsam i en sprayflaske og spray på:) Kan kanskje også brukes til leave-in balsam!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE prøv tran hvertfall!!

I mine yngre år leste jeg i Starlet (Husker dere bladet? Kjempestas..!) at dersom man hadde tran i håret skulle det bli skinnende blankt og livet skulle bli tilnærmet vidunderlig.. :lol:

Så jeg klaska tran i håret... Fettete ble det, og til Starlets forsvar; fettete hår glinser fint det! :gjeiper:

Men fiskelukta fosvant ikke etter en sjamponering for å si det sånn.. Måtte bli hjemme fra skolen ett par dager, og vasket og vasket og vasket på det hersens håret mitt! :fnise:

Syns det er festlig å tenke tilbake på, men absolutt ikke å anbefale :nei::ler::fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
IKKE prøv tran hvertfall!!

I mine yngre år leste jeg i Starlet (Husker dere bladet? Kjempestas..!) at dersom man hadde tran i håret skulle det bli skinnende blankt og livet skulle bli tilnærmet vidunderlig.. :lol:

Så jeg klaska tran i håret... Fettete ble det, og til Starlets forsvar; fettete hår glinser fint det! :gjeiper:

Men fiskelukta fosvant ikke etter en sjamponering for å si det sånn.. Måtte bli hjemme fra skolen ett par dager, og vasket og vasket og vasket på det hersens håret mitt! :fnise:

Syns det er festlig å tenke tilbake på, men absolutt ikke å anbefale :nei::ler::fnise:

Æsj!! For et uggent tips...=p Skal jeg i hvert fall ikke prøve! De kan ikke ha prøvd det selv, ellers hadde de vel aldri skrevet om det... Uff... :fnise:

Skrevet

Bruke shampoo for sensitive hodebunn. Det er godt for hodebunnen og håret, selv om man ikke er spesielt sensitiv.

Gjest Raptuza
Skrevet

Mitt gode råd er å bruka frisørprodukter. Dei er best.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har et raskt tips for sovehår?

Når jeg kommer på jobb klokken 7 hver dag, så er jeg den eneste som ser ut som jeg har sovet godt den natten:P hehe

Skrevet

Skyll håret i kaldt vann når du vasker det :)

Skrevet
Skyll håret i kaldt vann når du vasker det :)

Hvorfor? :)

Skrevet
Hvorfor? :)

Dersom du skyller håret med kaldt vann helt til slutt lukker du hårstråene og du får mindre "løshår" og frizzete utseende. Er det samme som å skylle kaldt vann i ansiktet etter det er renset for å lukke porene.

Skrevet

Mitt beste hårtips er å bruke gode tilpassede frisørprodukter og Redken All Soft Soft Ends i hårtuppene.

Skrevet

Man skal også skylle håret i kaldt vann hvis man er plaget av at det ser fett ut.. :) Varmt vann stimulerer talgproduksjonen i hodebunnen som gjør at det ser fett ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...