Gå til innhold

Er det normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Høres ut som denne mannen har store problemer med å tape (Thats stating the obvious)

Du får spørre han hvorfor det er så problematisk for han, er bare et spill når alt kommer til alt. Med mindre han satser huset og bilen når han spiller...

Det finnes personer som taper og vinner summer 3 ganger din årslønn hver dag i poker. Forstår godt at man blir frustrert hvis man nettop har tapt 500.000 f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skulle ikke spille poker hvis man er redd å tape - da spiller man som oftest dumt og dårlig. Hvis en tap av 500 000 gjør at man mister alt kontrol, da har man ikke råd å spille for så mye. Og jo mer selve muligheten av tapet frustrerer en, jo større er sjansen at man faktisk taper.

Man må bare akseptere at i poker kan du gjøre alt riktig og likevel tape, så det er ingen poeng å være frustrert.

Skrevet (endret)
Det finnes personer som taper og vinner summer 3 ganger din årslønn hver dag i poker. Forstår godt at man blir frustrert hvis man nettop har tapt 500.000 f.eks.

Hvis man spiller så mye at man kan tape 500.000, så har man ihvertfall et problem. Med mindre man er så rik at det er lommerusk, men da bør man til gjengjeld ikke bli så sint.

Endret av Jade
Skrevet

Jeg hadde blitt redd hvis typen min holdt på slik. Er det mange penger han satser siden han reagerer så kraftig når han taper?

Uansett så har han et problem. Tror jeg heller ville være den kjipe dama i øynene til hans kamerater enn å la typen min holde på slik. Han trenger hjelp.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Typen min er spilleavhengig, og har de siste årene spilt nettpoker. Han kan bli sur av det og kanskje banne når han taper, men aldri sånn som du beskriver. Nå har han innsett galskapen i nettpoker og spiller veldig sjelden. Jeg tror typen din trenger hjelp. Det er ikke normalt å oppføre seg sånn..

Skrevet
Jeg hadde blitt redd hvis typen min holdt på slik. Er det mange penger han satser siden han reagerer så kraftig når han taper?

Uansett så har han et problem. Tror jeg heller ville være den kjipe dama i øynene til hans kamerater enn å la typen min holde på slik. Han trenger hjelp.

Hvor mye penger det er snakk om har jeg rett og slett ikke peiling på.. Han SIER at det ikke er mye, men hvor mye det virkelig er snakk om, det er det ingen som hvet.. MEN jeg tviler på at det er snakk om oppimot 500 000, som noen nevnte litt lenger oppe her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...