Gjest xxx Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei!! Jeg føler at jeg trenger noen råd. Mht hårfrisyre. Lurer veldig på om jeg skal klippe meg, men vil be om hjelp fra noen som har peiling, for å finne ut om dette vil/ evt hva som kan passe til mitt ansikt og til min kropp! Ikke alle har øye for dette eller hva? Hvor kan jeg evt få slik hjelp? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. mai 2003 #2 Del Skrevet 24. mai 2003 Hva med frisøren? Det er jo jobben deres. Send meg pm hvis du bor i Oslo området så skal jeg gi deg ett tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #3 Del Skrevet 24. mai 2003 Gå gjerne til frisøren og be om råd, men vær kritisk til de rådene du får. Husk at en frisyre ikke bare skal være fin i seg selv, den skal også matche personligheten din. Hvordan er du som type, hvordan kler du deg, sminker deg, hvilken hårtype osv.. Hør gjerne innom flere frisørsalonger for å høre ulike meninger. Kanskje du har en venninne med "sansen" og som tør å si sin ærlige mening? Kan være greit å ha med en når frisøren starter sine overtalelseskunster. hilsen Mie-som er imot smarte frisyrer med motvindsføn og rødlilla farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plomma Skrevet 25. mai 2003 #5 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg kjenner en skikkelig flink stylist... Kommer an på hvor du bor da?? Send meg en Pm da hvis du bor i nærheten av Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå