Gå til innhold

Skattepenger på konto jeg ikke bruker...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Postbankkortet mitt gikk ut i fjor. Det har jeg ikke brydd meg om, for jeg har kontoer i et par andre banker også. Men så kom skattepengene, inn på Postbank-kontoen.. Finner ikke det utgåtte kortet, har ikke kastet det, men vet ikke helt hvor det er.

Holder det å ta med kontonr. og legitimasjon for å få ut pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Postbankkortet mitt gikk ut i fjor. Det har jeg ikke brydd meg om, for jeg har kontoer i et par andre banker også. Men så kom skattepengene, inn på Postbank-kontoen.. Finner ikke det utgåtte kortet, har ikke kastet det, men vet ikke helt hvor det er.

Det tror jeg skal gå bra. Men det står jo på selvangivelsen hvilken konto pengene kommer inn på, og her har du muligheten til å rette kontornummer, kanskje du bør huske det neste år.

Skrevet

Så lenge du har kontonummer og gyldig legitimasjon er det overhodet ikke noe probleme å ta ut pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...