Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Postbankkortet mitt gikk ut i fjor. Det har jeg ikke brydd meg om, for jeg har kontoer i et par andre banker også. Men så kom skattepengene, inn på Postbank-kontoen.. Finner ikke det utgåtte kortet, har ikke kastet det, men vet ikke helt hvor det er. Holder det å ta med kontonr. og legitimasjon for å få ut pengene?
ToveM Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Postbankkortet mitt gikk ut i fjor. Det har jeg ikke brydd meg om, for jeg har kontoer i et par andre banker også. Men så kom skattepengene, inn på Postbank-kontoen.. Finner ikke det utgåtte kortet, har ikke kastet det, men vet ikke helt hvor det er. Holder det å ta med kontonr. og legitimasjon for å få ut pengene? Det tror jeg skal gå bra. Men det står jo på selvangivelsen hvilken konto pengene kommer inn på, og her har du muligheten til å rette kontornummer, kanskje du bør huske det neste år.
Alison Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Postbankkortet mitt gikk ut i fjor. Det har jeg ikke brydd meg om, for jeg har kontoer i et par andre banker også. Men så kom skattepengene, inn på Postbank-kontoen.. Finner ikke det utgåtte kortet, har ikke kastet det, men vet ikke helt hvor det er. Holder det å ta med kontonr. og legitimasjon for å få ut pengene? Så lenge du har kontonummer og gyldig legitimasjon er det overhodet ikke noe probleme å ta ut pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå