Grooo Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Dette er en gratulasjonstråd med gratulasjoner til alle som er ferdig med årets eksamner. Starter med å gratulere meg selv jeg! Hadde min siste eksamen i dag, og er nå ferdigutdannet. Jippi!! Gratulerer så mye til alle andre som er ferdig med sine eksamner, og *tvi-tvi* til de som ikke er ferdige ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Grattis Grooo!!! Det må være utrolig deilig å bli ferdig! Om en uke er jeg i samme situasjon selv :enig_animasjon: :enig_animasjon: ikke ferdig utdannet da, men ferdig med årets eksamener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer! Jeg kjenner den følelsen, selv var jeg ferdig utdannet for et år siden. I år har jeg bruk våren til å oppleve at disse røde dagene på kalenderen, det betyr ikke bare at butikken er stengt, men man må lese likevel, nei, de betyr at man har FRI! Gled deg til neste år, det er koselig med FRIDAGER nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 GRATULERER GROOO! Kos deg og nyt det å ikke måtte lese/burde ha lest- følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Grattis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer! Jeg er ferdig med 4 av 6 for i år... så må nok stå på litt til. Gleder meg til sommerferien! Nyt den gode følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. mai 2003 #7 Del Skrevet 24. mai 2003 Gratulerer i hauger og spann, Grooo! Selv har jeg igjen en på onsdag til uka, den kommer til å gå skikkelig dårlig. Og da har jeg (forhåpentligvis) ett år igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 Er ikke ferdig før 16. juni jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 24. mai 2003 #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Heldige du! Gratulerer. Sitter og strever med hjemmeeksamen nå - men har fremdeles 1 år å studere hvis jeg skal ha noe igjen for det. I tillegg til full jobb, barn, hus og dyr er det ganske strevsomt... MEN når jeg er ferdig........så skal jeg studere mer - tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå