Gjest Eurydike Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Bare sånn i tilfelle han er blant dem som jevnlig frekventerer matforumet på KG, vil jeg gjerne få gratulere Geir Skeie med dagens seier. Imponerende og veldig gøy! http://www.dinmat.no/Temasider/Artikler/Ko...e-dOr/Gull-Geir Nå venter vi bare på en ny, spennende norsk restaurant med Michelin-stjerne.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg så det - gratulerer til ham La også merke til at han brukte mye omtalt skum i lakseretten.
Gjest Eurydike Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 La også merke til at han brukte mye omtalt skum i lakseretten. Akkurat i dag tilgir vi det.
Gjest Zia Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Imponerende! Jeg tipper franskmennene er sure!
onyx Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Veldig imponerende! Gratulasjoner til vinneren. Norge gjør det bra i kokkekonkurranser, det er nesten ironisk at utvalget av gode resturanter er så dårlig...
Gjest Helen Parr Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg blir gjerne med på gratulasjonene. Endret 4. juli 2008 av Helen Parr
Toro Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har for øvrig blitt servert spytt et par ganger i løpet av den siste uken. :dåne: Endret 3. juli 2008 av Toro
Gjest Lacuna Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 Veldig imponerende! Gratulasjoner til vinneren. Norge gjør det bra i kokkekonkurranser, det er nesten ironisk at utvalget av gode resturanter er så dårlig... Først må jeg få skrive under på gratulasjonene. Deretter konstaterer jeg at Egon har åpnet/åpner restaurant her i byen i disse dager, og som mannen sier "det verste er at den sikkert blir en suksess". Det sier egentlig alt om restaurantene i store deler av Norge.
Gjest Eurydike Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 (endret) Geir Skeie blogger her (sammen med Odd Ivar Solvold), så det er mulig å legge igjen en hilsen, evt med restaurantønsker og -hjertesukk. Endret 4. juli 2008 av Eurydike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå