Gjest Samara Skrevet 23. mai 2003 #21 Skrevet 23. mai 2003 Jeg er visst uenig med deg der ja Brudulja. Synes sangen passer bedre til Kurt, har hadde på en måte mer "trykk" i sangen... Synes dessuten han har mye mer utståling på scenen. Altså, Gaute er kjekk og flink han, og han har utståling i massevis i intervjuene. Synes likevel ikke han har det på scenen...
*Lillian* Skrevet 23. mai 2003 #22 Skrevet 23. mai 2003 Sangen i seg selv er kjempefin. Jeg ble heeelt overbevist da jeg hørte begge synge den. KURT sang den aller, aller best!!! KURT MÅ VINNE!!!!! Lillian
Ruby Skrevet 23. mai 2003 #23 Skrevet 23. mai 2003 Liker sangen jeg, blir nok en kjempehit!!! Det andre jeg har hørt av Kurt og Fenrik Lane kan også anbefales på det sterkeste!!!
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #24 Skrevet 23. mai 2003 Sangen er jo utrolig bra, og har satt seg skikkelig godt fast oppi hodet mitt. Går og synger for meg selv: "She`s so hiiiigh, tra-la-la" Den kommer i butikken til mandag, og den skal jeg ha! Tror det vil bli en skikkelig hit!
Girl-Next-Door Skrevet 23. mai 2003 #25 Skrevet 23. mai 2003 Tal Bachmans versjon lå øverst på hit-listene i USA i 1999. Bodde der da, og husker godt hvor utrolig populær den var! Likte sangen fra første stund, og synes den er fin å åpne en idol karriere med!!
Cilla Skrevet 24. mai 2003 #26 Skrevet 24. mai 2003 Sangen er jo utrolig bra, og har satt seg skikkelig godt fast oppi hodet mitt. Går og synger for meg selv: "She`s so hiiiigh, tra-la-la" Den kommer i butikken til mandag, og den skal jeg ha! Tror det vil bli en skikkelig hit! Hvis ikke jeg har misforstått kommer snagen til radiostasjonene på mandag men blir utgitt på singel i begynnelsen av juni. Det er vel kanskje fordi de må rekke å trykke opp MASSE eksemplar av kurts versjon, tviler på de har tusener av eksemplar av både Kurt og Gautes versjon for å helgardere seg??
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #27 Skrevet 24. mai 2003 Hvis ikke jeg har misforstått kommer snagen til radiostasjonene på mandag men blir utgitt på singel i begynnelsen av juni. Det er vel kanskje fordi de må rekke å trykke opp MASSE eksemplar av kurts versjon, tviler på de har tusener av eksemplar av både Kurt og Gautes versjon for å helgardere seg?? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Da jeg laste avisa idag så jeg at :oops: den kommer isalg NESTE mandag! Asså 4. Juni!! Så der hadde du heeeelt rett Cilla!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #28 Skrevet 24. mai 2003 Veldig bra sang som passet Kuts stemme perfekt. Som spesiallaget for han!!! Han sang den mye bedre enn Gaute synes jeg, Gaute ble for tam. Denne kommer nok til å bli sommerens landeplage
Ursula Skrevet 24. mai 2003 #29 Skrevet 24. mai 2003 Helt grei sang, hverken voldsomt bra eller forferdelig dårlig.
Nitha Skrevet 25. mai 2003 #30 Skrevet 25. mai 2003 En sang som skiller klinten fra hveten, ja, og passer Kurt utmerket. :blunke: Synes nok denne versjonen er bedre enn USA-originalen, personlig. En ting jeg har lurt på er hva de ville gjort om det var ei jente og en gutt i finalen? Da kunne de vel ikke brukt akkurat denne sangen??? NItha
Pearl Skrevet 26. mai 2003 #31 Skrevet 26. mai 2003 For det første så er neste mandag 2/6-03, så enten kommer singelen på onsdagen eller så er bare datoen feil. Uansett er jeg enig med de fleste her, på den siste sangen var det klasse forskjell på Kurt og Gaute. Kurt eide denne sangen, Gaute var bare statist i forhold. Sønnen min på 6 år har allerede bestilt egen versjon av singelen, jeg lovte ham det hvis det var KUrt som vant, ville nok ikke kjøpt den hvis det var Gaute som hadde vunnet, ikke min type musikk sjanger der i gården.
Livets datter Skrevet 26. mai 2003 #32 Skrevet 26. mai 2003 Jeg likte best Kurts versjon av She's So High. Sangen har absolutt hitpotensiale og var absolutt ikke en "tyggis-pop" sang. Ikke si det til noen, men jeg har fått den sangen på hjernen...
Tjorven Skrevet 26. mai 2003 #33 Skrevet 26. mai 2003 Synes denne sangen er kjempestilig jeg og midt i blinken for Kurt. Har hørt den flere ganger i helga og sangen blir bare bedre og bedre. Sier som VG eller Dagbladet på lørdag "Kurt eier denne sangen"!
Tjorven Skrevet 28. mai 2003 #35 Skrevet 28. mai 2003 For det første så er neste mandag 2/6-03' date=' så enten kommer singelen på onsdagen eller så er bare datoen feil.[/quote'] Singele kommer ut 4/6, på onsdag. Grunnen til det er nok at om de gir den ut på onsdag har de en hel uke til å komem seg til topps på VG-lista etter allerede 1 uke på markedet. Hadde de lagt den ut for salg på mandag hadde de bare hatt 2 dager på seg, og de ville neppe klart å komme seg på lista på de dagene...
Olse Skrevet 28. mai 2003 #36 Skrevet 28. mai 2003 For å støtte deg litt Brudulja; jeg synes også Gaute sang den bedre! Men jeg tror vi er i mindretall her. (men dette betyr ikke at jeg synes Kurt sang den dårlig for det gjorde han ikke!)
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #37 Skrevet 28. mai 2003 For å støtte deg litt Brudulja; jeg synes også Gaute sang den bedre! Men jeg tror vi er i mindretall her. Godt vi har ulike meninger, men jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor Gaute synger bra... Synes det blir platt og kjedelig å høre på.... Synes liksom ikke han har noe liv i stemmen eller i sin sceneopptreden...men det er MIN mening. Glad ikke han vant, for en hel CD med han hadde vært uaktuell hjemme hos oss. Men min store undring er hvorfor ikke Orji gikk lenger enn gan gjorde....
Tweetie_20 Skrevet 28. mai 2003 #39 Skrevet 28. mai 2003 Ble veldig overraska over låten ja...forventet nærmest en Gareth Gates/Six-lignende sang..det hadde vært teit!Kommer nok til å kjøpe Kurt sitt album ja..
Jinx Skrevet 28. mai 2003 #40 Skrevet 28. mai 2003 Ble positivt overrasket over sangen.. Som skrevet for Kurt.. Var vondt å høre Gaute synge den Kurt har en fantastisk stemme, og her spilles "She's So High" på full vreng... (+annet av han da selvsagt) Jeg kommer til å kjøpe alt Kurt kommer til å gi ut.. Den stemmen...Ah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå