annalien Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg endelig kommet meg på det berømte forumet. Og nå har jeg også et lite problem hva gjeler brudeløret mitt. Jeg har kjøpt en manillslør (med blonder) som er altfor hvitt i forhold til kjolen som er ivory. Har noen råd til meg om hvordan jeg kan farge det mindre hvitt? Noen har nevnt te... Siden sløret er med blonder og som vanlig brudeslør ellers, er jeg redd det skal bli forskjellig farge når jeg farger det. Hjelp...
Hardangerbrud Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg endelig kommet meg på det berømte forumet. Og nå har jeg også et lite problem hva gjeler brudeløret mitt. Jeg har kjøpt en manillslør (med blonder) som er altfor hvitt i forhold til kjolen som er ivory. Har noen råd til meg om hvordan jeg kan farge det mindre hvitt? Noen har nevnt te... Siden sløret er med blonder og som vanlig brudeslør ellers, er jeg redd det skal bli forskjellig farge når jeg farger det. Hjelp... Hei, jeg har prøvd å farge en gardin med blonde en gang. Da ble gardinen farget, men blonden forble den samme fargen. Kan du ikke høre med brudebutikkene og de vet noe? Vet at skobutikkene farger sko for å få riktig farge så kanskje noen gjør det med slør også..?
annalien Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Ja, jeg skal dit på fredag, så vil forhøre meg da. Egentlig er det blonden jeg helt vil ha farget for er gjerne den som blir for blendende hvit. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå