Gå til innhold

Hvilke særegenheter har du?

Anbefalte innlegg

Gjest gladlaks
Skrevet

Jeg har store problemer med å drikke siste slurken av det jeg drikker uansett om det er vann, brus, kaffe eller øl. Vet ikke hvorfor, jeg bare får ikke meg selv til å gjøre det... hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Som jeg kommer på:

- Har en ting for sure oppvasktuer, kjenner dem langt unna, og får frysninger nesten.

- Sånn for som er inni vanter takler jeg ikke å engang ta på.

- Våte brødsmuler

Skrevet

Jeg liker å røyke i bilen, men jeg vil ikke ha noen bak meg når jeg gjør det. Så da kjører jeg til siden og slipper forbi de som er bak, så jeg får røyke i bilen i fred. Dette gjelder bare på en lite trafikkert vei.

Jeg liker å bruke nikotintyggegummi som snacks. Selv om jeg ikke har planer om å slutte å røyke.

Skrevet

Jeg hater lyden av kosting (holder meg inne når våren kommer og asfalten skal kostes), graving i sand o. l. Får ekle frysninger når jeg hører slike lyder - vet det er ganske sært ;p

Skrevet

Jeg klarer ikke stryke henda bortover "grovt" stoff.. Som f.eks jeans eller stoffsofa.. Får frysninger i henda og resten av kroppen.

Er en plukker.. Slapper mer av om jeg har et eller annet å fikle med

Går og kjører så langt det lar seg gjøre unna kumlokk.. det har jeg jo fra tiden som barn da. Men jeg gidder ikke dunke meg tre ganger i ryggen eller spytte i bilen eller noe da :gjeiper:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet

Jeg klarer lyden av f.eks en boblejakke som stryke smot en murvegg.. Verdens ekleste lyd.. Eller folk som knekker ledd... usj

Skrevet

Tja, hvor skal jeg begynne... :)

1. Jeg hater å bli tatt på føttene. En ting er at jeg er kilen, men jeg får helt frysninger om noen kommer borti føttene mine uansett om det kiler eller ei. Tar noen tak i dem og holder fast så får jeg helt panikk.

2. Statisk støt, jeg får panikk og er livredd for å få støt... Skikkelig pyse der ja.

3. Jeg drikker fra melkekartongen, syns melken smaker bedre da. Men jeg er såppass hyggelig at jeg kjøper min egen kartong så andre skal slippe mine basselusker.

4. Jeg plukker, på alt mulig... Må bare fikle med noe! Har ikke noe med nervøsitet å gjøre heller, jeg bare plukker og fikler med hva som helst som er innenfor rekkevidde.

5. Jeg skyller alltid vannglasset tre ganger før jeg fyller i vann for å drikke. Ingen spes grunn bare gammel vane...

Det var mine topp 5 for i natt. Får ofte høre at jeg er sær generelt og har mange rare sære greier jeg gjør, men kommer ikke på noe særere enn dette nå. Overtrøtt!

Skrevet

I oppvaskkummen stabler jeg tallerkenen etter størrelse.

De største nederst osv...

I følge min mann er dette en særegenhet, for meg er det bare fornuft.

Skrevet

Jeg har store problemer med å drikke siste slurken av det jeg drikker uansett om det er vann, brus, kaffe eller øl. Vet ikke hvorfor, jeg bare får ikke meg selv til å gjøre det... hmm..

:overrasket: Sånn er jeg også, trodde det bare var meg jeg!!!

Fikser ikke siste slurken på noe, aner ikke hvorfor!Fikser det i hvertfall ikke på øl Har ike peiling på hvorfor :vetikke:

Skrevet

Jeg er IKKE pertentlig av meg! MEN, når jeg legger noe på samlebåndet eller hva det heter i kassa på butikken, så legger jeg det fort på,MEN kjempepent stablet!IKKE stablet, men pent å pyntlig i rekkefølge etter hverandre :)

Skrevet
Jeg klarer ikke stryke henda bortover "grovt" stoff.. Som f.eks jeans eller stoffsofa.. Får frysninger i henda og resten av kroppen.

Unnskyld meg, ble vi skilt ved fødselen??? Jeg er HELT lik deg!

Dessuten har jeg fobi mot hvaler og tankbåter :sjenert:

Jeg MÅ bruke tanntråd hver dag eller så tror jeg at jeg får betennelse over natten...

Jeg foretrekker menn uten NOE hår på hodet.

Jeg har angst for å bli kvalt av mat, så blant folk passer jeg på å ikke ha mat i munnen når jeg ler og har det artig i tilfelle jeg puster raskt inn og setter det i luftrøret. Høres sikkert normalt ut, men jeg er oppriktig redd for at det skal skje- hele tiden.

Skrevet (endret)

Hmm, jeg gjør mye rart forstår jeg! :fnise:

Når jeg skal gjøre noe så teller jeg alltid!!!! Skjønner?

Tar ut ting av kjøleskapet så teller jeg (husker ikke etterpå hva jeg har telt,men det er ikke så farlig)

Om jeg eks. luker i hagen så teller jeg antall strå!Stopper gjerne ved 10, for så pån igjen med å telle!

Jeg tror jeg teller alt mer eller mindre, og NIX jeg er ikke opptat av mattematikk! Skal jeg eks.hente noen steiner til hagen (ikke egen), så teller jeg dem (helt unødvendig)

Teller antall matvarer i handlevogna osv..., teller antall trappetrinn jeg går i...

mao, jeg teller veldig mye uten at jeg tenker noe over det, men jeg gjør det av en eller annen grunn :vetikke:

Endret av Prosit
Skrevet

- Jeg ser ikke rot. Jeg kan gå inn i et rom som er helt bomba og ikke se det/ikke legge merke til det.

- Jeg hater jentefilmer.

- Jeg kan ikke kjøpte den øverste avisen i avisbunken på butikken

- Jeg hater rosa. (fargen!)

- Jeg klarer ikke bruke smør som det er masse smuler i

Mye mer, men... :P

Skrevet
-- Jeg kan ikke kjøpte den øverste avisen i avisbunken på butikken

Ikke jeg heller!Tar alltid den som ikke er øverst!

Skrevet
Unnskyld meg, ble vi skilt ved fødselen??? Jeg er HELT lik deg!

Dessuten har jeg fobi mot hvaler og tankbåter :sjenert:

Jeg MÅ bruke tanntråd hver dag eller så tror jeg at jeg får betennelse over natten...

Jeg foretrekker menn uten NOE hår på hodet.

Jeg har angst for å bli kvalt av mat, så blant folk passer jeg på å ikke ha mat i munnen når jeg ler og har det artig i tilfelle jeg puster raskt inn og setter det i luftrøret. Høres sikkert normalt ut, men jeg er oppriktig redd for at det skal skje- hele tiden.

Hehe! Ikke umulig :P

Men "dine" ting passet ikke så godt for meg egentlig. Hvertfall ikke det med hodehårløse menn.. :fnise:

Når det gjelder det med å stryke på stoff er det noe som er skikkelig ille egentlig. Når jeg skal tørke av bestikket med oppvaskhåndkle.

Helt grusomt når fingrene glir "hardt" bortover stoffet.. Blir bra med oppvaskmaskin nå ja!!

Skrevet
Ikke jeg heller!Tar alltid den som ikke er øverst!

Jeg har sett folk som snikleser i avisen i butikken mens de står i kø. De fukter kanskje spytt på en av fingrene for å lettere bla. Ikke uanlig. Selv om jeg er blind for rot, synes jeg altså at avisen blir litt skitten, og styrer unna den første i bunken. :P

Skrevet
Når jeg skal tørke av bestikket med oppvaskhåndkle.

Helt grusomt når fingrene glir "hardt" bortover stoffet.. Blir bra med oppvaskmaskin nå ja!!

Lufttørke oppbasken? Det gjør jeg alltid. Praktisk å slippe å tørke!

Skrevet
Lufttørke oppbasken? Det gjør jeg alltid. Praktisk å slippe å tørke!

Joda, pleier å lufttørke glassa.. De HATER jeg å tørke. Bruker å vaske opp bestikk og tallerker først, og tørke dette før jeg vasker opp resten. Er ikke plass til alt i kurven. Kan jo så klart legge det andre steder, men nå slipper jeg snart det problemet uansett :P

Skrevet
Jeg har sett folk som snikleser i avisen i butikken mens de står i kø. De fukter kanskje spytt på en av fingrene for å lettere bla. Ikke uanlig. Selv om jeg er blind for rot, synes jeg altså at avisen blir litt skitten, og styrer unna den første i bunken. :P

Ha,ha, det er derfor ikke jeg heller tar den øverste, for jeg vet at folk har sniklest i den, og for at de skal bla raskere så sleiker dem på fingern for å få bedre tak i avissiden....Tar aldri den øverste avisen :fnise.

Gjest missLady
Skrevet

Spiser aldri helt opp, lar det alltid være igjen litt. Litt teit når jeg er på besøk til folk:p Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...