Susan Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som husker Musikalen om "Rock`n Roll Wolf" Ulven og de 8 geitekillingene. Med Grimm og Gru Her er litt av teksten på 1 sang: Mom is home, now you can open the door. Dont be afraid anymore. Noen som har videoen eller veit hvor i verden jeg kan få tak i den. Får den bare ikke ut av hode etter at den gikk på Nrk,for mange år siden. Har også pratet med Nrk å spurt om de skulle sende den igjen,men neida. Ikke får jeg hjelp derfra heller. Please!!! Kan noen hjelpe meg med å finne den. Håper på et positivt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Denne har vært etterlyst her tidligere. Søk på "geitekillingene", så får du opp flere linker til videre opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=32261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå