mee mee Skrevet 2. juli 2008 #1 Del Skrevet 2. juli 2008 Neglene mine fliser seg veldig og er alt for myke. Noen som har tips til bra negle olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 2. juli 2008 #2 Del Skrevet 2. juli 2008 Kanskje litt på siden av det du spør om, men: Jeg hadde akkurat det samme problemet med myke og flisete negler. Så begynte jeg med b-vitamintilskudd, og nå er de sterke og smidige. En periode sluttet jeg med tilskuddet, og da forfalt neglene igjen, så nå er det b-vitaminer som gjelder. Sier ikke at det er løsningen på ditt problem, men det hjalp meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 3. juli 2008 #3 Del Skrevet 3. juli 2008 Prøv mandelolje Decléor har en god negleolje, men hvorfor bruke mer penger enn man må.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 9. juli 2008 #4 Del Skrevet 9. juli 2008 Nail Vital Micro Cell 2000 - mine har blitt lange og sterke etter jeg begynte med den. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå