Gå til innhold

Mistenker naboen for momssnusk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Naboen holder på med storstilt oppussing av huset (til rundt 1 million kr), og de har planer om å gjøre det svart. Synes dere jeg skal melde fra til futen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde helt klart gjort det uten å blunke. At folk gjør slikt svart, og i så stor skala, ødelegger for alle andre og gjør at vi må betale mer skatt.

Myndighetene har taushetsplikt og de kommer aldri til å få vite at det var deg. Men gjør det kjapt, så lenge ikke så mye er gjort får de hele den moralske lærepengen - og mindre problemer.

Lykke til

Skrevet (endret)

Hadde passet mine egne saker jeg.

Selv vet jeg om massevis av bedrifter b.l.a som driver svart. Ikke noe nytt det. Ofte får de seg kun en smekk på fingern, og det er det. NAV gir egentlig totalt faen.

Kjenner til en tidligere kollega av meg som driver bedriften sin svart i stor skala (ikke hele bedriften men). Merker at jeg blir litt irritert, men det får nå så være. H*n blir tidsnok tatt og får sin straff. enten den ene eller andre veien.

Selv driver jeg en bedrift selv. Tar aldri noe svart, men det er ikke fordi jeg er så uuutrolig snill og tenker på alle andres skattepenger, men fordi jeg ikke vil ha tilsnakk, bøter e.l. av skattemyndighetene, da jeg vet dette er ulovlig.

Allikevel hadde jeg ikke tatt meg bryet. Tro meg, det kan fort skape problemer for deg og. M.t.p naboen din, andre naboer som blir provoserte, osv...

men fint du bruker borgerretten din, da ;) hehe

Endret av LilleCanCan
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva naboen gjør, så lenge han ikke utøver vold mot noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...