Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Synes vanligvis det pleier å være dårlig med kinopremierer på sommeren, men i år gleder jeg meg til Mamma Mia X-files Mumien (3) Tre antagelig ganske ulike filmer, selv om alle havner godt innenfor underholdningskategorien. Ser frem til et gjensyn med Mulder og Scully. Kanskje litt lavere forventninger til mumien, da jeg syntes film nr 2 ikke var i nærheten av originalen. Mamma Mia ser ut til å være en typisk lett underholdende sommerfilm Skal dere se noen av disse?
Bokormen Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal se Mamma Mia, The Incredible Hulk, Prince Caspian og kanskje Dumpet av Sarah Marshall Så SATC-filmen på lørdag.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Oj, jeg har vist et mye større omfang enn de fleste her da.. Jeg har sett iron man, hulken, narnia, indiana jones og the happening. Jeg må se kung fu panda, hancock, x-files, hellboy og wall-e. Også må jeg jo ikke glemme batman. Endret 4. juli 2008 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå