Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen min for fem uker siden. Han var lei av meg (selvom vi bare hadde vært sammen i 6 mnd) og det merket jeg veldig godt på oppførselen hannes. Han innså ikke før etter at jeg slo opp hvordan han hadde behandlet meg, og fant ut at han var lei av forholdet. Jeg sa til han at jeg ville prøve på nytt, men han ville ikke det siden han var lei.

Det var ingenting galt med selve forholdet, vi hadde det egentlig kjempeflott, men så begynte han bare å bli mer og mer lei og irritere seg over småting. Jeg er en fantastisk jente, og seriøst det beste han kan få. Jeg har vært så snill med han, og skjønner ikke at jeg holdt ut så lenge sånn som han behandlet meg den siste måneden!

Jeg vil altså få han til å innse hvor fantastisk jeg egentlig er, og jeg vil at han skal ville ha meg tilbake (og si at han skal forandre seg osv). Vi begynner i samme klasse (tredje) til høsten, og kommer sikkert til å være sammen med hverandre 1-2 ganger i måneden, for vi vil være venner. Hvordan får jeg han til å ville ha meg tilbake og å savne å være sammen med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get a grip - HAN VIL IKKE HA DEG!

Gjest Brukerlurker
Skrevet
Jeg er en fantastisk jente, og seriøst det beste han kan få.

En ting er å ha høye tanker om deg selv. En annen er å ha lave om han.

Uansett. Han vil ikke. Om noen måneder er alt glemt.

La han nå være.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mente det ikke sånn, egentlig har jeg veldig lav selvtillit. Men i forholdet har jeg vært helt fantastisk mot han, uansett hvordan han har behandlet meg. Og jeg mente også at ingen andre jenter hadde godtatt det, derfor er jeg det beste han kan få, for jeg har innsett at jeg er så glad i han at jeg vil godta at han kanskje ikke er så romantisk av seg, og har typisk for å være negativ osv

Gjest Gjest
Skrevet

Så det du sier er at du har vært ei dørmatte? For da er det ikke noe rart han ble lei av deg.

Det eneste du kan gjøre er å leve livet ditt. Du kan ikke få han til noe som helst. Det beste for dere begge er at du gjør ditt for å gå videre.

Og jobb på selvtilliten din, jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...