Gå til innhold

iPod Hi-Fi - hvor kan jeg kjøpe denne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Hei!

Jeg er på utkikk etter en ipod hi fi som vist på denne siden.. Jeg finner flere forbrukertester men finner den ikke til salgs i de nettbutikkene jeg kjenner. Det haster litt da det skal være bursdagspresang til kjæresten!

:love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er på utkikk etter en ipod hi fi som vist på denne siden.. Jeg finner flere forbrukertester men finner den ikke til salgs i de nettbutikkene jeg kjenner. Det haster litt da det skal være bursdagspresang til kjæresten!

Eg absolutt elsker min. Den er en av de beste kjøp eg har gjort. Eg anbefale du kjøpe du enten hos en Mac butikk eller evt. hos apple.no, men det ser ut som den er utsolgt for tiden, bortsett fra dette:

http://store.apple.com/no/product/F9867ZV/A

Men den er da ikke ny men "refurbished" (overhalt)...

Gjest Gjest
Skrevet

Åh, så gøy å høre! Det kan være jeg går for den overhalte om jeg ikke finner det noe annet sted. (jeg fant ikke den selv på applesidene) Takk for hjelpen!

Skrevet

Har du en Mac butikk i nærheten? Det er jo en i Stavanger og Oslo, litt usikkert hvor ellers, men de selge den sikkert. Kanskje en Hi-Fi butikk og har den?

Hvis ikke tror jeg det går fint å kjøpe overhalte faktisk...Apple har jo strenge rutiner for å oppholde kvaliteten og det står jo litt info på siden der og....Lykke til da ;)

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Jeg har prøvd å finne ut hvor det er apple-butikker i Oslo men det er jammen ikke lett. (på gule sider får jeg opp en haug butikker som ikke har noe med saken å gjøre) Men har sett i leserinnlegg at det skal finnes en butikk på oslo city og en på ullevål stadion så skal prøve å ringe dem. Hvis du vet om noen andre så si gjerne fra!

:)

Gjest Ipod123
Skrevet

Du har www.eplehuset.no som har butikk i Steen og Strøm og i operapassasjen (den gamle operaen).

Ellers er det www.humac.no som har butikk i Oslo City, Dr. Maudsgt (ca mellom nationaltheatret og aker brygge) + ullevål stadion.

Noen større Elkjøp-butikker har også Apple-ting. Ihvertfall Sandvika og Lørenskog.

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Det gikk dårlig gitt..

Ingen butikker selger den lenger og den som ligger ute som refurbished er bare et spøkelse som ikke har blitt slettet fra siden. Ringte dem etter å ha prøvd å bestille den sikkert 10 ganger.. Det virker som den bare har forsvunnet fra markedet.

Æsj. Nå må jeg finne på noe helt nytt. :sukk:

Skrevet

Den har gått ut av produksjon, men legg ut en annonse på brukt1.no, så får du sikkert napp. Her er det også gratis å annonsere ;)

Gjest Guestman
Skrevet
Hei!

Ikke samme, men gjør nok samme nytten. http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=129643 Ps. de har en som koster halvparten også. Den er ikke på lager, men du kan bruke prisguiden hos hardware.no til å finne andre butikker som har den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...