Gå til innhold

Slagordet til NAV

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har dere sett at NAV stempler "Samarbeid gir service" på alle brev de sender ut?

Er det flere som får litt assosiasjoner til "Arbeit macht Frei"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sett at NAV stempler "Samarbeid gir service" på alle brev de sender ut?

Nei, egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*

Nei, den var litt stygg, vel?

Leser forøvrig ikke brevene fra NAV særlig nøye, de kan ha hva slags slagord de vil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siden det her er snakk om samarbeid mellom trygdeetat og arbeidsetat kan jeg ikke si at jeg får den assosiasjonen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Gir ikke meg den assosiasjonen nei =p

Men slagordet er bare vås...det gir deffinitvt ikke mer service, det gir bare mer rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å komme til den konklusjonen? :klø:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest
Jeg jobber i NAV og har aldri sett slikt stempel eller hørt det slagordet før...

Her i kommunen, hvor tidligere Aetat, trygdekontor, flyktningenhet og sosialkontor er slått sammen til ett NAV-kontor, bruker de det stempelet på all utgående post.

Slagordet stemmer ikke helt, i hvert fall fall nå i oppstartfasen, for det er til tider svært tidkrevende å henvende seg til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe- Har ikke hatt noe med NAV å gjøre i det siste, så jeg aner ikke om dette stemmer. Men om det gjør det så hadde jeg sannsynligvis flirt av det og sett på det som en ufattelig dårlig måte å ordlegge seg på, som grenset til en "trussel" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men om det gjør det så hadde jeg sannsynligvis flirt av det og sett på det som en ufattelig dårlig måte å ordlegge seg på, som grenset til en "trussel" :ler:

Ja, det tok en stund før jeg oppfattet at de siktet til sammenslåingen av flere kontorer til ett, og at de ikke mente "samarbeid med oss, ellers får du ikke noe service" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...