Liset Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Sitter faktisk og planlegger neste års sommer ferie... Siden det ikke blir noe i år, så føler jeg at jeg må ha noe og se fram til. Så da er spørsmålet mitt: Hvor drar man?? Vi reiser 2 familier. 4 voksne og 4 barn (5 og 1 år) Noen som har noen bra tips til meg eller?
lillesky Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Skagen! Har veldig lyst til å dra dit selv (men fikk ikke råd til det i år). Kjenner en barnefamilie som drar dit hver sommer, de bor på feriesenter utenfor Skagen.
Liset Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Skagen! Har veldig lyst til å dra dit selv (men fikk ikke råd til det i år). Kjenner en barnefamilie som drar dit hver sommer, de bor på feriesenter utenfor Skagen. Skal sjekke ut det!!
Mixelite Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Kolding byferie! sentralt og kjekt. Svømmehall på den ene siden, ligger midt i parken, byen på den andre siden. Man kan parkere og la bilen stå under hele oppholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå