Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på Chios! Veldig fin og rolig øy, samt fremdeles litt billigere enn andre øyer. Mye å se dersom dere drister dere til å kjøre bil (EU har gjort dette ganske lett, med alle veisubsidiene). Ville kanskje sagt Karfas pga sandstranden, men lenger nord er også bra.

Kreta, utenfor Chania (ikke Platanias, for trafikkert langs hovedveien). Kjempefint. Kreta er det mye å se også.

Men jeg ville også ha vurdert "fastlandet" Pelopponesos. Veldig vakkert og rolig.

Lilleput har fine turer hit. Samme med Halkidiki.

Ser at mitt gamle nabolag Exarchia i Athen er litt Molotov-preget for øyeblikket, men det var de flinke på den gangen også (om enn bare et par om dagen gjennom et bank-vindu). Men skal dere et sted nær Athen er det faktisk en helt fantastisk by, og etter OL er metroen suveren. Så dere trenger ikke å jobbe dere gjennom trafikkhelvete med barn hvis dere tar en dag.

Skaithos synes jeg kan være passende for barn, men pass litt på hvor dere bor. Det er litt on the up igjen, og har vært litt festete for min smak. Men det er det alltid mulig å unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...