Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det flere som får særdeles ømme bryster ved eggløsning`? Jeg føler det har blitt verre og verre etter at jeg sluttet på pillen, og i går kunne jeg ikke jogge engang. Kjentes ut som det hang to store steiner på overkroppen.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å få veldig ømme bryster en del dager før jeg får mensen etter at jeg sluttet med p-pillen. Jeg vet ikke helt når jeg har eggløsning, og har ikke tenkt over den sammenhengen før, men det kan godt være at det er et tegn hos meg også. Forrige gang hadde jeg ømme brystvorter i over ei uke, mens gangen før der var det bare i 2-3 dager.

Hvor lenge varer det hos deg? Har du tatt test og vet at det gjelder ved eggløsning?

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har også veldig ømme pupper. Når det starter i forhold til eggløsning vet jeg ikke. Men varer i kanskje 1,5 til 2 uker...

Utrolig irriterende!!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg har de siste 5-6 mnd, hatt veldig ømme bryster fra rett før ca EL. (aldri testet EL), og frem til ca en uke før mens.. totalt varer det 1,5 - 2 uker med mer eller mindre ømme bryst. Denn gang har de vært ømme endel lengre, og jeg har også fått synlige blodårer. Jeg er 26 år, så jeg tror ikke at de liksom vokser av seg selv lengre. Nå er jeg 5 dager før IKM, og har testa (CB) i morges.. ser negativt ut i mitt øy. Syns de er vankleige å tolke de derre strekene jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...