Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hvis gutt skal han hete Peter, men også ha et mellomnavn på K (Initialene er viktig pga oppkallingstradisjon). Trenger hjelp og forslag til navn som lyder fint sammen med Peter
FoxyFish Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Kristian Karl Kaspar Tja, det var bare det jeg kom på i øyeblikket. Hvorvidt det klinger fint er jo opp til deg!
Puserjenta Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Hvis gutt skal han hete Peter, men også ha et mellomnavn på K (Initialene er viktig pga oppkallingstradisjon). Trenger hjelp og forslag til navn som lyder fint sammen med Peter http://www.barnetmitt.com/felles/navneguiden/guttenavn?l=K 386 guttenav på K.
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hm ja. Ikke så mange fine guttenavn på K... Peter Kurt blir litt rart, eller Peter Kong eller Peter Karim... Peter Kornelius eller Peter Krisander kan være aktuelle. Finnes ingen flere guttenavn på K?
tasha Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 kan han ikke hete noe annet enn peter eller peder ell hva det var? var ikke mye som passet sammen med det navnet i det hele tatt, men en ting er tradisjoner, annen ting er at om gutten har spesielt navn, kan han bli mobbet mye. jeg har spesielt tåpelig navn alle ler av, og bruker det derfor ikke. gi gutten et navn han og kan være stolt av..
Malama Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Å finne fine navn på K ser jeg ikke det største problemet med, men derimot å finne navn som passer etter Peter synes jeg er vanskeligere...
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg syns Karsten er ganske fint. Forøvrig også et navn som ikke klinger noe særlig med Peter. Er det noen spesiell grunn til at barnet helst skal hete Peter K..ettellerannet?
wind-up bird Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Hvis du skal bruke dobbeltnavnet, syns jeg det er penest hvis førstenavnet er kort, det klinger bedre.. Kommer egentlig bare på Per og Pål som korte navn på P. Noen navn på K: Kristian Kristoffer Kyrre
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #9 Skrevet 3. juli 2008 Peter Kornelius? Peter Karsten? Peter Konrad? Klinger ikke akkurat godt, men...
Chimamanda Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Hm ja. Ikke så mange fine guttenavn på K... Peter Kurt blir litt rart, eller Peter Kong eller Peter Karim... Peter Kornelius eller Peter Krisander kan være aktuelle. Finnes ingen flere guttenavn på K? Det var fint. Kieran var ogsaa fint, eller Keiran, Kenan, Kelton, Kristoffer, Keon, Kingsley.. Ble mye engelsk her visst, beklager, kom ikke paa noen Norske..
timi Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Kaspian! Ganske unikt og nydelig navn, men Peter Kaspian.. Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå