Gå til innhold

Til dere menn!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan ville du reagert om ei du hadde sex med for 2.gang spurte deg om du ville vere elskeren hennes og om hun kunne ringe deg når hun ble kåt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, utelukkende positivt!

Jenter har faktisk ingen grunn til å være redd for å bli sett på som slutty. I dag ønsker man en naughty, sprudlende jente som uten skam kan vise hvor kåt hun er:) Jeg hadde bare blitt enda kåtere om en jente fortalte meg at hun hadde tenkt å pule meg fast:)

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, utelukkende positivt!

Jenter har faktisk ingen grunn til å være redd for å bli sett på som slutty. I dag ønsker man en naughty, sprudlende jente som uten skam kan vise hvor kåt hun er:) Jeg hadde bare blitt enda kåtere om en jente fortalte meg at hun hadde tenkt å pule meg fast:)

Akkurat det jeg mener og..er singel men ikke ute etter noe fast forhold. Men konstant kåt,så da må man jo ordne seg! Stilte dette spm til en mann i natt..han så så ovverrumplet ut etterpå..hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Fint vi er enig, du får komme til meg da;)

Gjest Gjest
Skrevet
Fint vi er enig, du får komme til meg da;)

hehe,careful what u wish for;-)

Skrevet

Siden jeg ikke er single, blir dette svaret rent hypotetisk.

Så la oss si - rent hypotetisk - at jeg har hatt sex med en dame to ganger. Da er det stor grunn til å gå ut i fra at jeg liker personen svært godt, og liker å ha intim omgang med henne. Så når hun da spør meg – etter å ha prøvekjørt meg to ganger - om jeg kunne tenkt meg å bli hennes faste elsker, ville jeg sett på det som en kjempekompliment til mine seksuelle ferdigheter. Jeg hadde nok takket for tillitten og gitt henne nummeret mitt, om hun ikke hadde hatt det fra før, og forbeholdt meg retten til å kunne si nei om det skulle passe dårlig en gang hun ringte.

Gjest Gjest
Skrevet
Siden jeg ikke er single, blir dette svaret rent hypotetisk.

Så la oss si - rent hypotetisk - at jeg har hatt sex med en dame to ganger. Da er det stor grunn til å gå ut i fra at jeg liker personen svært godt, og liker å ha intim omgang med henne. Så når hun da spør meg – etter å ha prøvekjørt meg to ganger - om jeg kunne tenkt meg å bli hennes faste elsker, ville jeg sett på det som en kjempekompliment til mine seksuelle ferdigheter. Jeg hadde nok takket for tillitten og gitt henne nummeret mitt, om hun ikke hadde hatt det fra før, og forbeholdt meg retten til å kunne si nei om det skulle passe dårlig en gang hun ringte.

Ja jeg håper jo ikke at han ble fornærma og at det hørtes slutty ut. Bedre å vere ærlig enn å late som man vil noe mer. Da vet jo begge hvor man står også tenker jeg!

Gjest  Mie
Skrevet

Dette kommer helt an på hvordan han føler det. Tenk om han var kjempeinteressert i jenta, og hun bare vil ha ham som elsker når hun er kåt? Tror han blir rimelig såra da.

I likestillingens navn: Hva hadde dere jenter følt om en gutt dere hadde hatt intim omgang med 2 ganger spurte om de kunne ringe deg å pule når de var kåt? Personlig hadde jeg syntes det var veldig leit, og jeg hadde følt meg som en prostituert.

I 2008 er vi endelig blitt så likestillt at også menns følelser bør bli tatt hensyn til.

Mie.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette kommer helt an på hvordan han føler det. Tenk om han var kjempeinteressert i jenta, og hun bare vil ha ham som elsker når hun er kåt? Tror han blir rimelig såra da.

I likestillingens navn: Hva hadde dere jenter følt om en gutt dere hadde hatt intim omgang med 2 ganger spurte om de kunne ringe deg å pule når de var kåt? Personlig hadde jeg syntes det var veldig leit, og jeg hadde følt meg som en prostituert.

I 2008 er vi endelig blitt så likestillt at også menns følelser bør bli tatt hensyn til.

Mie.

Ja du har et poeng. Men jeg tror jeg tenker litt sånn fordi jeg har vært bort i mange playere selv og blitt litt fandenivoldsk. tenker at kan de så kan vi jenter gjøre det og..

Skrevet

Greit å spørre...men man må også kunne ta det svaret man får.... :)

I perioder av livet mitt kunne dette vært OK...men det må kunne gå begge veier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...