Gå til innhold

malingsfjerner

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann :)

Jeg har noen malte furumøbler som jeg har tenkt å fjerne malingen på. Så da lurte jeg på om det var noen som har prøvd de malingsfjerning produktene som de har i malerforetningen? har også hørt at det forsvinner med lut. hva er best/verst å få vekk malingen med? Har ikke lyst om å pusse ned alt :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan bruke kaustisk soda, men vær svært forsiktig.

Du må ha en plass å stå ute, og der kommer du til å ødelegge plenen. Bruk hansker som tåler lut, og pass øynene dine.

Skrevet

Jeg har brukt noe jeg mener het Reprin til å fjerne maling. Det var en slags gelé som man smører på og så venter man til malingen blir så myk at den kan skrapes av. De fungerte helt utmerket. Jeg husker ikke hva dette kostet, men det er mulig det blir ganske dyrt dersom du skal fjerne maling på store flater.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har brukt noe jeg mener het Reprin til å fjerne maling. Det var en slags gelé som man smører på og så venter man til malingen blir så myk at den kan skrapes av. De fungerte helt utmerket. Jeg husker ikke hva dette kostet, men det er mulig det blir ganske dyrt dersom du skal fjerne maling på store flater.

Reprin er, så vidt jeg vet, utgått.

Du kan f.eks. bruke Duxola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...