Gå til innhold

Overreagerer jeg? Ang. utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at forlovere bør koordinere dato og lengde på utdrikkingslag og sånn logistikk med offerets partner, spesielt hvis de har barn sammen. Gjerne med den andre forloveren også, og generelt sørge for at planer ikke vrakes ved dårlig holdning, og at barn og hunder har pass. Men Innhold.. det er hemmelig :D Partneren har ingen rett til å få vite hva de skal gjøre, hverken før eller etterpå hva de gjorde.

Da jeg var i bryllup sist bodde venner og søsken som var ønsket spredt langt vekk unna, så det var ikke noe å satse på at vennegjengen skulle møtes 3 uker før.. Derfor ville de også gjøre mer utav feiringen, og få tid til å prate og kose seg med alle som reiste langt. Så på torsdagen møttes alle venner og unge slektninger de har god kontakt med på en bar/dansested som ikke er så stort, og som ikke er så fullt på torsdager. Så det var ikke noe problem med å miste hverandre. Fredagen var det jente- og guttefest = utdrikkingslag hvor paret bestemte dato mens forlover og venner fant på innhold. Og lørdag var det bryllup og søndag var det brunch. De fikk snakket masse med alle venner og familie som reiste langt :P

Skrevet

JEG hadde ihvertfall blitt

:kjempesinna::sinna::kjempesinna:

Og bedt forloveridioten om å ryke og reise.

Hadde aldri tolerert en slik oppførsel. Og å reise bort så nærme og uten at du har fått beskjed????

Nei vet du hva!!!!

Full støtte til deg herifra!!!!

• 3 uker senere...
Gjest Jingi
Skrevet

Jeg synes nå at du overreagerer litt jeg da.. Et utdrikkingslag kommer ikke som lyn fra klar himmel. Og verden står ikke stille for kameratene, selv om dere skal gifte dere! Nærmer det seg bryllup og kalaset fortsatt ikke har funnnet sted, tilsier vel all sannsynlighet at det inntrer straks. Da kan det vel være en fordel å ikke legge viktige planleggingsmøter til søndag formiddag..

Selv valgte jeg å orientere den kommende bruden i god tid. Og jeg vet hun satte stor pris på det!

Dessuten vil det nok være en skuffet kameratgjeng som har planlagt mye til ingen nytte dersom du setter deg på bakbena.

:)

Skrevet

Ser at dette spørsmålet har "gått litt ut på dato",men jeg svarer likevel.

Jeg synes du ble en tanke hysterisk jeg da.....

Når vi skulle gifte oss ble min mann hentet på torsdag,og "levert" tilbake på søndag!

Jeg unnet ham virkelig disse dagene sammen med gutta,han hadde det toppers.

La nå mannfolka få kose seg på utdrikningslaget sitt.

Dere har ham resten av livet.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...