Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten var sammen i nesten 5 år når jeg flyttet til utlandet et år, og allerede etter et par mnd begynte det å skrante, hvertfall fra min side. Jeg merket at jeg ikke savnet han så mye som jeg burde. Forholdet mellom oss norske som bodde der nede det året var veldig tett, og det var veldig lett å glemme Norge og alle der hjemme.. De aller fleste med kjærester hjemme sleit litt.. Ble litt betatt av en annen gutt også, og da tenkte jeg at jeg måtte gjøre det slutt med han hjemme, og det gjorde jeg. Det var jo selvfølgelig utrolig tøft, var kjempeglad i den gutten, han har ikke et vondt ben i seg. Men jeg hadde også lekt litt med tanken før jeg dro.. De siste månedene hadde vi blitt litt mer venner enn kjærester, en uke lot jeg være å ta iniativ til å kysse han, holde han osv for å se om han gjorde noe, og det gjorde han ikke.. Det gjorde meg litt trist at vi hadde havnet i en sånn situasjon.. For vi var alltid det paret som var veldig forelsket.. Uansett, jeg gjorde det slutt. Så, en måneds tid før jeg skulle hjem begynte jeg å tenke veldig mye på han, og lurte på om jeg angret. Nå har han også fått ny kjæreste, og jeg så de sammen for et par dager siden, og det stakk litt må jeg innrømme.. Vi hadde det jo veldig fint, vi elsket hverandre og han er sinnsyk god gutt.

På den annen side prøver jeg å tenke litt logisk, er det slik at jeg bare tror jeg angrer fordi han har fått ny kjæreste? At nå er jeg hjemme i Norge igjen og ikke i utlandet.. Glemmer jeg alle de tingene vi slet litt med før jeg dro? Det er jo veldig lett å tenke på de gode stundene vi har hatt.. Jeg skal også til Bergen neste år og han til Oslo.. Og det er jo ikke bare bare å få han tilbake, hvertfall ikke når han har fått kjæreste..

Nei uff det her ble jo mye surr, men var litt deilig å få følelsene ut da :-) Men tenker utrolig mye på han.. Og klarer liksom ikke fjerne bilder og andre minner av ham..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt normalt at det stikker litt i hjertet når man ser eksen sammen med en ny kjæreste, i hvertfall hvis man skiltes som venner. Han var jo "din" i flere år. Klart det er rart å se han sammen med en annen.

Det er nok også lettere å komme over et brudd og glemme eksen litt når man er langt borte og opptatt av nye venner og et helt nytt liv. Men så når man skal hjem igjen dukker minnene opp.

Jeg synes du bør prøve å slå deg til ro med at det er over mellom dere. Han har fått en ny kjæreste, unn han den lykken. :) Og dere skal uansett ikke bo samme sted lenger. Avstandsforholdet funket ikke da du var i utlandet, hvorfor skal det funke nå?

Noen ganger må man bare innse at toget har gått og prøve å takle at man selv står igjen med savn og en liten tåre i øyekroken. Husk at det snart kommer et nytt tog, og der er du med vettu!

Gjest Gjest
Skrevet

Nå ja... Det er ikke alltid du vet hva du har før det er borte...

Synes ikke du skal ta det opp med an så lenge han er i forhold, men du kan jo ta kontakt hvis han evt blir singel igjen, og du fremdeles savner han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...