Gå til innhold

under brudekjolen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva har dere på dere? sånn fra topp til tå..

JEg er så usikker på om jeg skal ha stay-ups, høres ut som at dette er veldig vanlig. Blir ikke det veldig varmt?

Hvor får man kjøpt fine stay-ups i tilfelle? Jeg har hvitt korsett, men har jo ikke lyst på hvite stay-ups... finnes det gjennomsiktige med hvit blondekant?

Takk for tips...sikkert litt rart spm dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva har dere på dere? sånn fra topp til tå..

JEg er så usikker på om jeg skal ha stay-ups, høres ut som at dette er veldig vanlig. Blir ikke det veldig varmt?

Hvor får man kjøpt fine stay-ups i tilfelle? Jeg har hvitt korsett, men har jo ikke lyst på hvite stay-ups... finnes det gjennomsiktige med hvit blondekant?

Takk for tips...sikkert litt rart spm dette her...

Jeg leter også etter hvite stayups... men mine skal jeg ikke bruke før på kvelden tror jeg... mulig jeg skal ha de under kjolen...

jeg kjører plaint og behagelig undertøy under kjolen... og skifter når vi kommr på hotellrommet..... pent og sexy undertøy er i ikke alltid av den behagelige sorten.... og jeg har så stramt korsettliv i kjolen at jeg trenger ikke noe under...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal muligens ha stay ups (hvis jeg finner noen med hvit kant- sliter jeg og), og kjøper et eget sett til Natta med stor N!

Har "levd i sølibat" de siste to ukene, og skal gjøre det fram til bryllupet for å gjøre spenningen ekstra stor! Så da slår jeg til med et sett han ikke har sett maken til tidligere - vil nok falle i smak! Da kjører jeg på med svart ;)

Det eneste jeg trenger under brudekjolen er egentlig truse, siden min også har korsettliv. Trenger vel ikke stay ups egentlig, tror ikke du skal tenke så mye på det. Bare gå i noe som er behagelig! Det er det viktigste synes nå jeg i alle fall...

Skrevet

Jeg skal ha en helt enkel stroppelös BH, matchende truse til og stayups. Alt i ivory. Det blir ikke så spennende, men det er det som blir penest under kjolen. Jeg har også kjole med korsettliv.

Jeg mener egentlig at når man slår til med en fin kjole, burde man fölge opp med strömper til. Samtidig er det vel ikke så ofte bena våre kommer til å synes under de store kjolene. :ler:

Kanskje du finner gjennomsiktige (beige?) strómper med hvit blondekant hose en brudesalong? Eller på en undertöysbutikk?

Skrevet

Ej skal ha på mej offwhite stay-ups...

Hadde egentli ikkje so lyst på, men når ej fekk på mej mine ivory sko, so fann ej rett og slett ut at ingenting anna kom til å passe då bh'n, stringen og strømpeholdaren er ivory :)

Skrevet
Hvor får man kjøpt fine stay-ups i tilfelle? Jeg har hvitt korsett, men har jo ikke lyst på hvite stay-ups... finnes det gjennomsiktige med hvit blondekant?.

Figleaves har etpartre i nude/champagne med hvit blondekant:

Aristoc 10 den

Charnos

Charnos bridal lace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...