Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hva tenker dere (menn) om: - Kunne du blitt kjærste med en kvinne du har hatt ons med? - Er det bra/dårlig om dere har sex tidlig? - Hvor lenge foretrekker dere å vente før dere har sex? - Hva tenker du om dama har hatt sex med flere enn deg? (og hvorfor tenker du dette?) - Hva tenker du om dama har hatt sex med færre enn deg? (og hvorfor tenker du dette?) - Hva tenker du om dama har en fetish? - Hva tenker du om du får "lov" til å gjøre fysiske ting med dama på første daten - men ikke sex? (f.eks kiling eller kyssing) - Jeg foretrekker å vente to måneder, dette for å bli godt kjent (og vite at han ikke bare er ute etter sex) Er det passe tid eller for lange/kort? - Hva skiller en dame du har sex med i forhold til en du vil ha forhold med?
waco Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Denne to måneders karantenetiden, ligger du med andre da da?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Denne to måneders karantenetiden, ligger du med andre da da? Ja, det sier jo seg selv! :fnisei: Nei, det gjør jeg ikke. Bare tanken byr meg i mot, så det er helt uaktuelt. Hva med deg, hadde du gjort det? Ligget med flere på en gang, altså?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 - Trur ikke det. - Er best og vente litt med det så klart. - Til det føles riktig. - Om hun har hatt sex med flere en meg har ikke noe og si, er ikke en konkuransje, men beste hadde jo så klart vært om hun ikke hadde hatt sex med andre fra før i det hele tatt. - Det er positivt. - Kommer litt ann på hva det er, men kan bare være spennende. - Ikke noe galt i det, kan bare være bra. - Kommer helt ann på personen, men liker han deg godt så skulle ikke det være noe problem. Ingen som MÅ ha sex, alle klarer og vente litt, også blir man mye bedre kjent, så da vil det kanskje ikke være så pinlig den første gangen og det vil også bety mer når man har blitt kjent med personen. - Ei dame som er seg selv, som er søt å virker hyggelig og snill. Som ikke prøver og være så "deilig". Damer som vil ha oppmerksomhet som går rundt med korte skjørt eller den type stil, som vil vise til folk rundt seg hvor deilig dem er, det er litt mere type dame jeg ikke ville hatt noe forhold til, ikke det at dem ikke er pene, men det sier litt om dem.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 - Jeg foretrekker å vente to måneder, dette for å bli godt kjent (og vite at han ikke bare er ute etter sex) Er det passe tid eller for lange/kort? Det er absolutt ikke for lenge å vente med en som er seriøs.
Gjest MRX Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 For å summere opp; Det er veldig veldig få menn som ønsker å wife damer som er lette på tråden.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 For å summere opp; Det er veldig veldig få menn som ønsker å wife damer som er lette på tråden. Men hva er det å være lett på tråden? Det finnes da utrulig mange som kun har hatt en partner i hele sitt liv, men som på ingen måte har ventet i to måneder før de fant ut at dette er den rette. Og det er jo fullt mulig å vente i to måneder, for så å finne ut at dette likevel ikke var noe - og så gå videre til neste. DA rekker man 5-6 pr år, og det blir en ganske bra samling før man er 40. Altså; mye bedre om begge parter kjenner etter hva de vil, og er ærlige om det. Hvis begge har samme mål med opplegget, så er det greitt. hvis man ikke har samme mål er det ikke greit.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Trådstarter kompliserer det hele unødvendig mye. 1. vi gutter tenker sex - og driter i de andre tingene du lurte på. 2. 2mnd. enten er du 14 år eller syk. hadde ikke jeg set noe framgang etter en uke eller 2 er jeg borte.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 2. 2mnd. enten er du 14 år eller syk. hadde ikke jeg set noe framgang etter en uke eller 2 er jeg borte. Det er greit for meg. Da vet jeg jo at du kun er ute etter sex.
Teriyaki Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Hmmm...Jeg hadde ikke klart å vente to hele mnd. før vi hadde sex...Exen ventet jeg en og en halv måned med, men dette var pga. det var avstandsforhold. Vi hadde vel sex tredje eller fjerde møtet. Nåværende hadde jeg sex med før vi ble sammen...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Hva tenker dere (menn) om: - Kunne du blitt kjærste med en kvinne du har hatt ons med? Ja. - Er det bra/dårlig om dere har sex tidlig? Bra. - Hvor lenge foretrekker dere å vente før dere har sex? Etter et par uker max. - Hva tenker du om dama har hatt sex med flere enn deg? (og hvorfor tenker du dette?) Driter jeg i, men ikke snakk om tidligere partnere. - Hva tenker du om dama har hatt sex med færre enn deg? (og hvorfor tenker du dette?) Driter jeg i, men liker ikke at hun er uerfaren i senga. - Hva tenker du om dama har en fetish? Spennende så lenge den ikke er for sær for meg. - Hva tenker du om du får "lov" til å gjøre fysiske ting med dama på første daten - men ikke sex? (f.eks kiling eller kyssing) Liker det ikke. Enten sex eller ingenting. - Jeg foretrekker å vente to måneder, dette for å bli godt kjent (og vite at han ikke bare er ute etter sex) Er det passe tid eller for lange/kort? For lenge for meg. - Hva skiller en dame du har sex med i forhold til en du vil ha forhold med? Kan onse med hvem som helst, men ikke så stor forskjell på pulevenn og kjæreste.
Possibly Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er dame, men jeg svarer likevel. Med samboeren min hoppet jeg til køys ved første anledning, og det gjorde jeg så vidt jeg husker med ex'en også. Jeg anser meg ikke som "lett på tråden" av den grunn, og har ikke hatt mange sexpartnere. Men jeg gidder ikke å spille et "spill" hvor spillereglene sier at man skal vente i 2 måneder med å ha sex. Det er rimelig teit å være avholdende i 2 måneder hvis begge har lyst på sex, ihvertfall hvis man er frisk og voksen (fjortisstadiet er et tilbakelagt kapittel). Hvis gutten hadde dumpet meg fordi jeg var for "lett på tråden", fordi jeg hadde sex med ham på første daten, så er det hans problem. Hvis vi har sex sammen på første daten, så er jo han også "lett på tråden" i så fall. Eller gjelder det andre regler for jenter enn det gjelder for gutter? En gutt som stiller andre krav til jenta enn han stiller til seg selv når det gjelder hva man kan tillate seg av seksuelle utskeielser, vil jeg uansett ikke ha noe med å gjøre, så da er det like greit om han dumper meg etter første omgang i senga.
Envy Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Trådstarter kompliserer det hele unødvendig mye. 1. vi gutter tenker sex - og driter i de andre tingene du lurte på. 2. 2mnd. enten er du 14 år eller syk. hadde ikke jeg set noe framgang etter en uke eller 2 er jeg borte. Må faktisk si meg litt enig her jeg så det er ikke bare gutter som tenker sex.. Noe galt i å være glad i sex da? men, jeg hadde klart å vente mer enn 2 uker på en jeg hadde lyst på.. bare kanskje ikke så veldig mye mer :gjeiper: Endret 6. juli 2008 av Envy
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 - Jeg foretrekker å vente to måneder, dette for å bli godt kjent (og vite at han ikke bare er ute etter sex) Er det passe tid eller for lange/kort? Jeg synes det er litt rart å holde igjen på sexen bare for å "teste" vedkommende. Selvfølgelig må man føle at man er klar for det, men det hadde vært veldig turn off for meg å oppleve at dama brukte sexen som en test.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #15 Skrevet 7. juli 2008 Jeg synes det er litt rart å holde igjen på sexen bare for å "teste" vedkommende. Selvfølgelig må man føle at man er klar for det, men det hadde vært veldig turn off for meg å oppleve at dama brukte sexen som en test. Dette skyldes, for meg, dårlige erfaringer, derfor venter jeg såpass lenge. Man kan såklart si at man er ute etter et forhold og ingen sexgreie, men den ande personen kan lyve. (også basert på dårlige erfaringer) Denne "testinga" som du kaller det, er for å se om personen bare er ute etter sex, og om han er det, vil han forsvinne. Og den andre delen av det: Man har blitt godt kjent innen man har sex, og det synes jeg er et pluss. Men jeg ser at det blir litt enten eller, man skal ikke ha sex tidlig - da er dama hore. Man skal ikke ha sex sent, da er dama frigid. Satt på spissen.
Gjest Gjest_Benedikte_* Skrevet 9. juli 2008 #17 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er dame, men jeg svarer likevel. Med samboeren min hoppet jeg til køys ved første anledning, og det gjorde jeg så vidt jeg husker med ex'en også. Jeg anser meg ikke som "lett på tråden" av den grunn, og har ikke hatt mange sexpartnere. Men jeg gidder ikke å spille et "spill" hvor spillereglene sier at man skal vente i 2 måneder med å ha sex. Det er rimelig teit å være avholdende i 2 måneder hvis begge har lyst på sex, ihvertfall hvis man er frisk og voksen (fjortisstadiet er et tilbakelagt kapittel). Hvis gutten hadde dumpet meg fordi jeg var for "lett på tråden", fordi jeg hadde sex med ham på første daten, så er det hans problem. Hvis vi har sex sammen på første daten, så er jo han også "lett på tråden" i så fall. Eller gjelder det andre regler for jenter enn det gjelder for gutter? En gutt som stiller andre krav til jenta enn han stiller til seg selv når det gjelder hva man kan tillate seg av seksuelle utskeielser, vil jeg uansett ikke ha noe med å gjøre, så da er det like greit om han dumper meg etter første omgang i senga. Enig med deg
Gjest Singel&sand Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 sex skal man ha når man føler seg klar for det. Om det skjer på første daten eller tyvende daten har det ingenting og si. Blir umulig å lage "regler" for sånne ting. Personlig ville jeg aldri hatt sex på første daten, for da er man jo helt i begynnerfasen og kjenner hverandre nesten ikke. Men samtidig kan man jo gå på date med en man har kjent lenge, og da blir kanskje sex på 1.date mer naturlig. Umulig å gi et fasitsvar på hva som er rett og galt.
Gjest Emera Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 sex skal man ha når man føler seg klar for det. Om det skjer på første daten eller tyvende daten har det ingenting og si. Blir umulig å lage "regler" for sånne ting. Personlig ville jeg aldri hatt sex på første daten, for da er man jo helt i begynnerfasen og kjenner hverandre nesten ikke. Men samtidig kan man jo gå på date med en man har kjent lenge, og da blir kanskje sex på 1.date mer naturlig. Umulig å gi et fasitsvar på hva som er rett og galt. Veldig enig her. Jeg ville heller aldri hatt sex på første date, men å sette opp en rigid tomånedersgrense blir bare kunstig.
Gjest Gjest *266 Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Hør, alt dette "hvor lenge burde jeg vente med å ..." bullshitet er så teit. Det er ingen faste spilleregler! Først må du vite hva du er etter. Ser du etter en kar med mye penger som kan støtte deg i framtida (men som du ikke er så veldig seksuelt tiltrukket av) så holder du jo av sex'n. De kommer til å behandle deg som en gudinne i håp om å få sex. Men disse mennene kommer ikke til å gjøre deg noe lykkeligere. En du derimot kommer til å være veldig tiltrukket til, er en mann som følger sine EGNE spilleregler (hvis du er heldig nok til å finne en). Ved dæjting av en sånn mann kommer dere til å havne i køys på hans nivå - ganske raskt. Hvorfor skal man vente? Havner du i en situasjon hvor det er DU som kvinne som bestemmer hastigheten etc. i et forhold, er det nok et forhold der en eller begge partnerne ikke kommer til å stortrives særlig lenge. For min del, når jeg blir kjent med noen nye jenter som jeg finner veldig interessante, skal jeg ikke bare utforske utsiden av henne på første daten. Jeg vil få dra inn all herligheten som er kvinne - det blir ikke snakk om at jeg skal 'vente' uten grunn i en uke. Om jenta så står på sine regler om (jeg kysser ikke på første daten etc.) sier jeg takk og farvel, uansett hvor pen og morsom hun er. Jeg setter kun pris på jenter som er villig til å åpne seg (no pun intended). Til jenter som faktisk åpner seg, har jeg enorm respekt for, og jeg elsker de. Så drit i alle disse reglene du tenker på "når burde jeg ringe han? 1 eller 2 dager etter han sente melding sist? venninene mine sier jeg burde vente minst 3 uker før vi har sex." Om du tenker på slike ting mangler du bare erfaring. Ta ting som det kommer, føl deg fram, la deg lede. Om du vil ha sex etter hvert uansett, og det vil han òg, hvorfor vente på det uungålige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå