Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg jobber med å lage noen nettsider og lurer derfor på: Hva savner du på nett?
waco Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg kunne gjerne hatt i motsetning til hvor langt kvinnene her på forumet er i svangerskapet sitt, heller en månedssykluskalender over mensen deres. Dette er for å se om det er noen samsvar mellom grettenhet og surhet som de ofte har, og når i måneden de er, og når de er blide og glade og plystrer og synger og traller og synes det er gøy å få "gjort noe hjemme", og ikke den tiden hvor alt er bare slitsomt. Jeg for min del vil bruke det som dokumentasjon hvor hvor svingete damer er i meningene sine kontra hvilken dag det er i uka, det er slik jeg oppfatter det en offentlig greie dette her?
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Waco, HER kan du finne menstruasjonssykluskalender. Følg med når hun har første mensdag og tast inn denn så får du en liten oversikt kanskje. Og hva jeg savner på nett? Absolutt ingenting! En side der en kan bestille sjokoladekake levert på døra 24/7 kanskje... Det hadde vært noe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå