Gå til innhold

tiltrukket av veninne

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Wusp_*
Skrevet

Jeg har et lite problem- eller hva man nå skal kalle det. Jeg er samboer med min kjære mann, og er hundre prosent oppslukt i han-. Jeg har desverre en merkelig tiltrekning til jenter, spesielt en venninne av meg. Jeg vet det ikke har noe med følelser å gjøre, men rett og slett har jeg utrolig lyst på henne! Hun er så utrolig sexy, og jeg vet hun mener jeg er ganske tiltrekkende også. Vi har klina litt og små rota på fest, men aldri noe mer. Men vi har snakket om det. Problemet er jo at på at dette blir som utroskap å regne... Og ja..huff.. Jeg har sååååå utroooolig lyst til å ligge med henne, også at det bare er mellom oss... men ..ja... det er jeg egentlig ønsker her er om det finnes noen andre som har det litt på samme måte? Hetrofil og er sammen med en mann, men likevell kunne tenke seg jentesex en gang i blant?... Det handler ikke om for meg at jeg mangler noe i parforholdet eller noe, men jeg blir tiltrukket av jenter. jeg vet at sex med en jente ikke er det samme eller like bra som en mann, men det er noe annerledes på en måte....

Nå tror sikkert mange av dere at jeg er gæren, men det kan hende det finnes flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, joda. Jeg har da flere venninner jeg har sett på med kåte øyne, opptil flere ganger. Men så er jeg bifil også da (om enn uten noe spesielt erfaring med jenter), det kan ha noe med saken å gjøre. Men nå som jeg har type så er det like fy-fy som en annen mann ville vært. Slik jeg ser det så er det akkurat det samme.

Jeg vil råde deg til å holde fingrene av fatet, med mindre det er greit for typen din. Noen mennesker liker jo åpne forhold, kanskje typen din er en slik? Man vet aldri. Snakk med ham, kanskje?

Skrevet

Hmm.-. ja, jeg er jo heelt enig meg deg at det er fy fy... Og på en måte vil jeg at det skal være sånn også.. Jeg har aldri vært utro, og har ingen planer om det, med en mann. Er litt rart det der, prøver lissom å innbille meg selv om at det er ikke utroskap, det er jo bare lek med en veninne..men slik er det jo ikke...åååh...

Jeg har hatt sex med jenter før, men da var jeg singel... Får vell bare innse at jeg ikke kommer til å ha det mer..Og det er ikke et problem egentlig, er bare spesielt når vi fester sammen at vi begge blir "tafsete..."

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har et lite problem- eller hva man nå skal kalle det. Jeg er samboer med min kjære mann, og er hundre prosent oppslukt i han-. Jeg har desverre en merkelig tiltrekning til jenter, spesielt en venninne av meg. Jeg vet det ikke har noe med følelser å gjøre, men rett og slett har jeg utrolig lyst på henne! Hun er så utrolig sexy, og jeg vet hun mener jeg er ganske tiltrekkende også. Vi har klina litt og små rota på fest, men aldri noe mer. Men vi har snakket om det. Problemet er jo at på at dette blir som utroskap å regne... Og ja..huff.. Jeg har sååååå utroooolig lyst til å ligge med henne, også at det bare er mellom oss... men ..ja... det er jeg egentlig ønsker her er om det finnes noen andre som har det litt på samme måte? Hetrofil og er sammen med en mann, men likevell kunne tenke seg jentesex en gang i blant?... Det handler ikke om for meg at jeg mangler noe i parforholdet eller noe, men jeg blir tiltrukket av jenter. jeg vet at sex med en jente ikke er det samme eller like bra som en mann, men det er noe annerledes på en måte....

Nå tror sikkert mange av dere at jeg er gæren, men det kan hende det finnes flere?

Hadde du vært min samboer og venninnen din var villig til at jeg i allefall kunne få sett på, så hadde det vært helt greit for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg er heterofil,men fantaserer ofte om å ha sex med ei jente. Tror jeg hadde gjort det hvis sjansen bydde seg,iallefall nå som jeg er singel!

Skrevet

Jeg vil akseptert det og ikke følt meg truet. Jeg hadde heller ikke definert det som utroskap hvis min partner hadde gjennomført dette etter å ha spurt meg først... :)

• 3 uker senere...
Gjest Betty89
Skrevet

haha er det ikke typisk :P ?

Mennene her inne svarer at det hadde vært helt greit at dama hadde hat sex med en annen dame.

mannfolk altså :P haha..

Gjest nobilian
Skrevet
haha er det ikke typisk :P ?

Mennene her inne svarer at det hadde vært helt greit at dama hadde hat sex med en annen dame.

mannfolk altså :P haha..

Nå har faktisk en del venninner av meg uttalt at det for dem ville være greit om partner hadde sex med en mann, så menn er ikke rarere enn kvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Snakk med han! Jeg er i et fantastisk samboerskap, med en mann som jeg sannsynligvis blir å gifte meg med... Jeg ønsker likevel en "venninne", som også kan være min elskerinne. Ei jeg kan trene sammen med, gå på shopping og kafé med, dra på fiske/hyttetur sammen med... Det er helt greit for typen min, og selv om vi begge er sterk imot utroskap, føles dette greit. Men, man vet aldri før man har prøvd, og det kan jo hende at det ikke blir like greit etter hvert. Kanskje er det bare en fantasi, og når det kommer til stykket så trekker jeg meg...?

Ei jente kan verdsette ei annen jente seksuelt på en grunnleggende bedre måte, enn menn noensinne kan (generalisering).

• 2 uker senere...
Skrevet

Sex med en jente er noe helt annet enn med en mann. For min del så kan det ikke sammenlignes engang.

Det mest rettferdige ovenfor mannen din er nok å snakke med han om det. For alt du et så kan det hende han er med på dette.

Gjest Biseksuella
Skrevet

Aaaaaaaa, dette kunne jeg skrevet selv, bortsett fra at jeg får lov hjemme. ;) Jeg har imidlertid gitt opp venninnen min, tror hun bare er en skikkelig luremus! :ler: Men hvor i all verden treffer man andre biseksuelle kvinner i Oslo da??

Jeg er heterofil biseksuell, dvs. en som forelsker seg i motsatt kjønn men som kan ligge med samme kjønn. Etter hva jeg har forstått iallfall... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...