Gjest bud Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Noen som vet om det er billigere i sverige? event hvor mye? skal til sverige til helgen. jeg klippet meg i sverige i fjor og betalte 380.(svenske) men dette varlitt inn i landet. tenkte klippe meg i svinesund.
The Kitten Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Noen som vet om det er billigere i sverige? event hvor mye? skal til sverige til helgen. jeg klippet meg i sverige i fjor og betalte 380.(svenske) men dette varlitt inn i landet. tenkte klippe meg i svinesund. He he Du får nesten bare sjekke prisene når du kommer til Svinesund, men jeg tviler på at det er stor forskjell. Hilsen The Kitten :banantroll:
Nigo-san Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Hvis du er mann, og er ute etter en rimelig standard klipp, så er det nok aller billigst på Tøyen/Grønland/Løkka i Oslo Er der jeg klipper sønnene mine, blir stort sett alltid bra. For en mer "sveisete" damefrisyre ville jeg nok gått et annet sted, men vet ikke om det er billigere i Svinesund. Husk at du må regne bensinpris også, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå