Gjest Raptuza Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Eg har to solkremar faktor 20 som eg brukar, Cosmica(apotek) og Garnier Ambre Solaire(daglegvarehandel). Er greit fornøgd med desse sjølv om eg lurar på om eg kanskje burde ha brukt faktor 25 for sikkerhets skuld. Står medium beskyttelse på begge. Kva brukar du? Faktor? Er du fornøgd med solkremen?
yoga Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg bruker Piz Buin sin solkrem. Faktor 10 på kroppen og en egen til ansiktet som er 15. Er greit fornøyd, for den gjør jobben sin, men er ikke like glad i lukta. Så kommer nok til å kjøpe noe annet neste gang..
Miel Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg liker godt solkremene fra Vichy, de er lette og lite klissete i forhold til mange andre solkremer.
Hilde Christina Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 På kroppen bruker jeg et eller annet fra billigmerke, er ikke så nøye der. Faktor er 20. I ansiktet bruker jeg kun solkrem fra MD siden det meste annet tetter porer, faktoren på den er vel 25 el 30 så vidt jeg husker.
kitekatt Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Kun MD Formulations hender jeg bruker Sunbooster fra Dermalogica som jeg blander i foundation/ dagkremen min til daglig hvis det ikke er spf i dagkremen.
Mischa Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Jeg velger nesten solkrem ut fra lukt.. Når jeg først skal smøre inn hele kroppen i noe så vil jeg lukte godt! Nivea synes jeg som regel lukter skikkelig kjipt, men de hadde en serie som het Tropical lotion eller noe, og den luktet kjempegodt Har også prøvd Biotherm, Garnier og Hawaiian Tropic. De to første luktet vondt og sistnevnte lukter banan.. yuk..
Parfumfreek Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 MD Formulations til ansiktet, faktor 30 - Eneste som duger på meg. På kroppen fungerer det meste, Nivea er helt grei på meg. Bruker høy faktir der også 20-30, men er veldig brun likevel
Gjest Gjest_Kathy_* Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Jeg bruker solkremen fra Mary kay med faktor 30 til kroppen. Lukter veldig godt. Til ansiktet bruker jeg dagkremen derfra med faktor 15... De trekker fort inn i huden og føles ikke klissete i det hele tatt.
stjernekyss Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Clarins faktor 10 til kroppen, og egen faktor 15 til ansiktet. Veldig fornøyd
Gjest Skya Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Jeg liker Piz Buin best. Har tre stk. fra de som jeg veksler mellom: oljefri SPF10, cooling spray SPF20 og SPF15 til ansiktet.
Arwen Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Jeg bruker Piz Buin faktor 10 på kroppen (6 på bena, der blir jeg hverken brent eller brun ) Cliniques gele med faktor 15 er den eneste jeg hittil har funnet som jeg kan bruke i ansiktet uten å ende opp med rennende øyne resten av dagen.
lillesky Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Jeg bruker Garnier (faktor) på kroppen og synes den er skikkelig klissete og ekkel. I ansiktet og andre steder jeg blir fort brun (nakken, brystet, skuldrene) bruker jeg Vichy (faktor 20), og den lukter behagelig og er ikke klissete.
Arwen Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har faktisk sansen for den blanke sprayen til Garnier, kremen er ikke like god.
Saeria Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Har nett kjøpt inn to fra Vichy. En for kropp og en for ansikt. Begge med faktor 30. Needless to say at jeg har en blek, litt solsensitiv hudtype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå