Gjest Raptuza Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Den siste boka eg kjøpte var "I begynnelsen - skapelsesmyter fra hele verden".
linel Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Lenge siden jeg kjøpte bøker, men de siste jeg kjøpte var noe så "originalt" som "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsen" av Anne B. Ragde. Kjempebra bøker syns jeg, nå må jeg bare få lest den siste snart
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Margrete Munthes barnesanger (komplett utgave) på Fretex.
annamaria8 Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Ei drivhusbok. Jeg kjøper som regel fagbøker, men låner skjønnlitteratur.
Gjest Raptuza Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 "Kathe - alltid vært i Norge". Skal gje den i gave, har lest den før.
Gjest Reka Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Kjøpte to på en gang: Marian Keyes - Vannmelonen Marian Keyes - Engeler i LA
Gyda Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 "En kikkert av rav" av Phillip Pullman. Dette er den tredje boka i trillogien "Den mørke materien" (hvor Det gyldne kompasset (kom på film i vinter) var bok nr 1). Denne boka er den beste så langt.
Gjest Lacuna Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kjøper bøker konstant. Men i går kjøpte jeg en italiensk kokebok på salg.
stjernekyss Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 The Curious Incident of the Dog in the Night Time av Mark Haddon, anbefaler på det sterkeste
Lenemor Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Berlinerpopplene og Eremittkrepsen av Anne B.Ragde. Strandlektyre. (pocketutg) Synes det er best på stranda.
lillesky Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Mathilde av Denise Rudberg, pocketbok på Rema 1000. Har ventet på at den skal komme i pocket så jeg ble glad.
Gjest Silkeape Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Sist jeg var innom bokhandelen kjøpte jeg pocketutgaven av Odd W. Suréns Dødsmåter, i tillegg til en kjøkkenbok av Ingrid Espelid Hovig på salg. Surén kan anbefales.
Chimamanda Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 Bryllupsboeker: Simple Stunning Weddings av Karen Bussen Intimate Weddings av Christina Friedrichsen Weddings av Colin Cowie Jo Gartin’s Weddings Kjoepte de rundt samme tid, husker ikke hvilken som var sist jeg..
Reveal Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Vanligvis er jeg så heldig at jeg får masse gratis bøker på jobb (anmelderutgaver fra forlagene), men tidligere denne uka fikk jeg ett uventet døgn på sykehus og måtte ned i kiosken for å ha noe å lese. Ble disse to: Livstid- Lisa Marklund (ferdiglest- helt ok- som "enhver" middels hjernedød krimbok) Vinter i Madrid- C.J Sansom (har ikke begynt- men virker kjempeinteressant- Krigsskildring fra Spania på slutten av borgerkrigen) Endret 5. juli 2008 av Reveal
Gjest Fisk73 Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Marions slør av Roy Jacobsen, endelig kommet i pocket Virker bra.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 Den siste boka jeg kjøpte, var "Tusen strålende soler" av Khaled Hussein. Anbefales på det varmeste. Den var bedre enn "Drageløperen", syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå