Gjest venn Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 jeg er ute etter noen tips fra andre kvinner - har en veldig god venn, som har vært gift i noen år, men som er veldig fortvilet fordi konen hans ikke vil ha sex med han lenger . det har vært tørke der i ca 6 mnd, og før den tid var hun heller ikke særlig int. i sex med han.. Mistenker at forholdet står mest pga barn, venner + + + (noe som selvsagt er viktig,men jeg mener det bør være litt mer der også) han tror hun kan ha en annen . jeg er usikker på om det kan være andre ting . . Hva kunne vært grunnen for at DU ikke ville ha sex med mannen din lenger?
Gjest Gjest_tuttå_* Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 det skjedde med meg i ett langvarig forhold...jeg fikk rett å slett nok av min partner(forholde var ikke bra) og orket nesten ikke at han tok i meg på slutten. En annen stor lystdreper for meg var at han hadde MYE større behov enn meg,og ble sur dersom han ikke fikk sex minst annenhver dag, denne forventningen/kravet tok hele lysten min hvertfall... Poenget mitt her er at sex ble ikke noe hyggelig lenger,fordi jeg følte press til hvor ofte det skulle skje,ikke basert på når jeg hadde lyst.... jeg var ikke utro heller
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 [quote Hva kunne vært grunnen for at DU ikke ville ha sex med mannen din lenger?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 jeg er ute etter noen tips fra andre kvinner - har en veldig god venn, som har vært gift i noen år, men som er veldig fortvilet fordi konen hans ikke vil ha sex med han lenger . det har vært tørke der i ca 6 mnd, og før den tid var hun heller ikke særlig int. i sex med han.. Mistenker at forholdet står mest pga barn, venner + + + (noe som selvsagt er viktig,men jeg mener det bør være litt mer der også) han tror hun kan ha en annen . jeg er usikker på om det kan være andre ting . . Hva kunne vært grunnen for at DU ikke ville ha sex med mannen din lenger? Når han får for mange venninner som bryr seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå