Gå til innhold

Hjelp, hjelp, hjelp!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Forelska

Jeg er så forelska, tenker på ham ham ham hele tiden, har vondt i magen, ser ut i lufta, orker ikke gjøre noe annet enn å tenke på ham!

Han er singel (jeg er 95% sikker), litt tafatt, har mislykket ekteskap bak seg, har barn han har noe omsorg for, er en skikkelig sosekopp og rører sterkt ved noe i meg. :oops:

Problemet er hvordan jeg skal gå fram? Vi bor ikke så fryktelig langt fra hverandre, men er ikke naboer, treffes ikke i butikken eller på gata. Jeg ser ham i forbindelse med jobb.

Vi jobber ikke i samme bedrift, men jeg har konsulentoppdrag i bedriften hans fra tid til annen. Dette medfører at jeg ser ham i gangene, i kantina etc fra tid til annen. Innimellom har jeg oppdrag direkte knyttet til hans avdeling. Dette medfører jobbrelaterte samtaler og møter, men det er ikke ofte.

Hvordan kan jeg signalisere at jeg er interessert uten å dumme meg fulstendig ut? Jeg skulle ønske det var en måte jeg kunne helgardere meg på! Også vet jeg ikke 100 % at han virkelig er singel. Har lyst til å få dette på det rene før jeg gjør framstøt!

Av type er jeg sosial og blid, jeg ser bra ut og alt det der, men om jeg har det lille ekstra han faller for, aner jeg ikke. Hva er lurt? Bør jeg råflørte og komme med seksuelle hentydninger eller heller spille på de mer feminine og jentete sidene ved meg (i håp om at han får lyst til å redde meg fra alle kjente og ukjente farer som konstant truer :wink: )?

Jeg er helt grønn når det gjelder sjekking og er livredd for å dumme meg ut. Er også livredd for å gjøre ham ille til mote/ukomfortabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest salma

Etter det neste møtet/diskusjonen dere har sammen sier du; nå ble jeg sulten, vil du bli med og ta lunsj?

Eller hva med å ta jobbrelaterte samtaler over lunsj på et annet sted enn arbeidsplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Etter ti år med samme mann har jeg også glemt alle sjekkekunstene ( - kunne de vel egentlig aldri når jeg tenker meg om) :-? Så noen gode råd??? Nei, har vel ikke det.

En annen ting: Noen ganger er man forelsket i selve forelskelsen. :wink:

Kanskje det ikke hadde vært så spennede hvis dere ikke hadde møttes så sjelden og under jobbrelaterte forhold.

Sosekopp, sier du? Slik som snubler i skolissene sine, eller? Veldig sjarmerende på avstand, men kanskje et irritasjonsmoment i hverdagen?

Håper alt ordner seg for deg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vær deg selv. Ikke inviter til sex eller gjør deg til. Snakk om det som faller deg naturlig, lat som han er hvem som helst (det er han jo, forelskelsen kan forsvinne som dugg for sola når du blir kjent med ham).

Du kan vel begynne å jogge/gå tur med hunden forbi der han bor? (lån en hund...) Så kan du stoppe og si "hei osv.". En dag treffer du han, han sitter vel ikke bare inne? Eller bor han i blokk med garasje i kjelleren? Hm.

Det kan ta tid, å bli kjent med ham, det mest naturlige er vel gjennom jobben. Hva med å spørre om han blir med på en øl etter jobben? Et ærlig spørsmål ... og du risikerer ingenting, kun et nei.

Du dummer deg ikke ut, ved å vise litt interesse, de fleste tar det som et kompliment, bare det ikke blir et evig mas fra en som ikke tar et hint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...