Gå til innhold

Spent på svar fra inntakskontoret

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Ståe det i statusfeltet hos dere andre også "gammelt tilbud" svart ja, og at lærestedet ikke har registrert dere som møtt enda??

Ja, for du mister vel plassen din om du ikke møter opp første dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg kom inn på 1. valget..... :hoppe:

Nå skal jeg bli sosionom :) :)

Gratulerer så mye Smile :-) Er det i Oslo?

Hadde lyst jeg også men det blir vel neste år det da..om ikke veldig mange takker nei til plassen sin *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde lyst jeg også men det blir vel neste år det da..om ikke veldig mange takker nei til plassen sin *drømme*

Når vi får kvitteringen på e-posten vår..kommer det opp der hvor mange som står før oss på ventelisten? Jeg vil inn på ønsket over det jeg kom inn på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det.... :)

Jeg skal gå på HIØ (Fredrikstad), tror snittet der er noe lavere.

Du skal nok se det ordner seg med plass til deg også vet du! Krysser både fingre og tær for deg og ønsker deg masse masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Når og hvor får man vite hvilken plassering man har på venteliste?

Lurer jeg og på...

Smile: så søt du er, du fortjener plassen din :klemmer: Går det ikke i år for meg, så jobber jeg og prøver på nytt nesteår..hehe...det ordner seg :-) Men tusen takk for de gode ordene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Lurer jeg og på...

Smile: så søt du er, du fortjener plassen din :klemmer: Går det ikke i år for meg, så jobber jeg og prøver på nytt nesteår..hehe...det ordner seg :-) Men tusen takk for de gode ordene..

Vet ikke helt når..men svarene ang ventelister kommer vel kanskje under status? Der det foreløpig står at de ikke kommer før hovedopptaket..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Gratulerer alle dere som kom inn:) Dette har vi ventet på lenge!

Og dere som ikke gjorde det, det er alltids håp. Restetorget åpner på mandag klokka 08.00 om det er en trøst. Og husk at det er maaange som takker nei, eller dropper ut.

Vet dessverre ikke når ventelistene kommer ut, men de må vel være i orden FØR restetorget åpner slik at man ikke risikerer å søke på noen man egentlig ikke vil og er nr 1 eller 2 i køen til drømmestudiet.

Stooooor :klemmer: til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På svarkortet mitt står det bare listet 1. ønsket mitt, betyr det at jeg har kommet inn da?? JAAAA????? Det står jo status: tilbud

Endret av sacred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
På svarkortet mitt står det bare listet 1. ønsket mitt, betyr det at jeg har kommet inn da?? JAAAA????? Det står jo status: tilbud

da har du nok kommet inn:) Du kan svare med en gang! Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dessverre ikke når ventelistene kommer ut, men de må vel være i orden FØR restetorget åpner slik at man ikke risikerer å søke på noen man egentlig ikke vil og er nr 1 eller 2 i køen til drømmestudiet.

Slik jeg tolker veiledningen hos SO, så kan du fint takke ja til et studie du "egentlig ikke vil ha" og samtidig stå på venteliste til drømmestudiet. Problemet oppstår først om du får tilbud på drømmestudiet og plutselig har bestemt deg for at det du fikk tilbud på først er mer interessant.

sacred: Under status på svarkortet skal det stå enten Tilbud eller Venteliste. EDIT: og der hadde du lagt til info i innlegget ditt, så ja, du er kommet inn.

Endret av LittleMaggie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ såå herlig, nå ble jeg skikkelig lettet! De siste dagene har jeg ikke trodd at jeg hadde så høyt snitt som jeg trodde.. Juss i Bergen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten tror jeg det er veldig stor pågang på nettsiden nå, får sånn "sidelastningsfeil" jeg.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg også.. men sacred, om jeg tør spørre, hvor mange poeng hadde du?? jeg hadde jus i bergen på 1. valg, men kom inn på mitt 2. valg (psykologi). så lurer på sånn ca hvor på ventelisten jeg er?+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
det tror jeg også.. men sacred, om jeg tør spørre, hvor mange poeng hadde du?? jeg hadde jus i bergen på 1. valg, men kom inn på mitt 2. valg (psykologi). så lurer på sånn ca hvor på ventelisten jeg er?+

Jeg vet ikke, jeg trodde at hvis jeg hadde regnet rett selv, så har jeg rundt 56,6 eller sånt. Men hvordan ser man det på siden der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan finne det på søknad og så "godkjenne vitnemål" eller noe? Jeg hadde fått noe alderspoeng og greier, så med de poengene hadde jeg 55,3 eller noe. Hvis jeg har regnet riktig.

Edit: du må logge inn via minside.no

Endret av mariab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vet ikke, jeg trodde at hvis jeg hadde regnet rett selv, så har jeg rundt 56,6 eller sånt. Men hvordan ser man det på siden der?

SHIIIIIT!!! Jeg er nr 43 på venteliste...har jeg noen mulighet i det hele tatt eller kan jeg bare glemme drømmen for i år?? (Sosialt arbeid-Oslo)

Det står forresten under status nå..for de andre som lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu! Jeg hadde 57.3. Enda mer enn jeg trodde.

Tror forresten 43 er litt langt ned på listen til at du kommer inn..

Endret av sacred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...