Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #81 Del Skrevet 18. juli 2008 Oi..er siden din stengt?? Min er åpen den.... *sukk* Da får vel du svar når den åpner igjen ja... Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #82 Del Skrevet 18. juli 2008 Sakbehandler har ikke vært inne på siden min engang i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #83 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet om vi får beskjed på mail når opptaket blir offentliggjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #84 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som vet om vi får beskjed på mail når opptaket blir offentliggjort? Og kanskje noen som vet om vi alle sammen får svar samtidig, eller om det går litt i rykk og napp?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #85 Del Skrevet 18. juli 2008 Oi..er siden din stengt?? Min er åpen den.... *sukk* Da får vel du svar når den åpner igjen ja... Så spennende!!! Nå var den åpen, var ikke noe nytt der nei. Nei, dra det ut lengst mulig hva.. Nå gidd eg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #86 Del Skrevet 18. juli 2008 Nå var den åpen, var ikke noe nytt der nei. Nei, dra det ut lengst mulig hva.. Nå gidd eg ikke mer. Uff...stakar...det er stressende altså..jeg vurderer å gå en times tur med hunden..men er så redd jeg skal gå glipp av noe i mellomtida... Det skal bli deilig når svarene endelig kommer..så livet kan gå (forhåpentligvis) tilbake til normalen... Men da er man vel så stressa pga ventelister, alt det nye som står fremfor oss osv.. huff... Men hvilken plass på ventelisten er for langt bak?? Kan man komme inn om man havner på plass nr 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 18. juli 2008 #87 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er nok mulig om det er et hardt fag, men du må nok vente en god stund for at så mange skal droppe ut. Så jeg hadde ikke satset på det. Min side er åpen, jeg gruer meg noe forferdelig til å få svar. Om jeg ikke kommer inn setter jeg meg med en flaske vodka ned på jernbanetorget og synger "nå skal vi skilles Johanne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #88 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er nok mulig om det er et hardt fag, men du må nok vente en god stund for at så mange skal droppe ut. Så jeg hadde ikke satset på det. Min side er åpen, jeg gruer meg noe forferdelig til å få svar. Om jeg ikke kommer inn setter jeg meg med en flaske vodka ned på jernbanetorget og synger "nå skal vi skilles Johanne" heheheh, greit at eg blir med hvis jeg ikke kommer inn? hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 18. juli 2008 #89 Del Skrevet 18. juli 2008 Nå fikk jeg melding på mobilen; "Svar på søknaden ligger på din nettsøknad fra 20. juli".. Så det kommer kanskje ikke i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 18. juli 2008 #90 Del Skrevet 18. juli 2008 heheheh, greit at eg blir med hvis jeg ikke kommer inn? hehehehe Deal! Skal stjele samboerens whiskysamling så kan alle innpå forumet møtes og feire/drukne sorgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #91 Del Skrevet 18. juli 2008 Oida..det var en trist sak....du må være skikkelig frustrert stakar... Selv aner jeg ikke...men syntes det høres skikkelig dust ut om de ikke tar hensyn til de nye og bedre karakterene dine..du har jo tross alt sendt inn 1 gang... og det er jo de beste som skal gjelde...de burde ta såpass hensyn at de plotter inn de nye karakterene dine..kan da ikke ta så lang tid?? *Lyyyykke til* Men tror du/dere er mulig for meg å klage? Det er jo på en måte min egen feil at jeg ikke oppdaget det før fristen, men samtidig har jeg jo nok poeng til at jeg burde ha rett på studieplass. Er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre om jeg ikke kommer inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 18. juli 2008 #92 Del Skrevet 18. juli 2008 Kjenner mange som klager og så kom inn. Bare si fra nå med en gang, send mail til alle du kan finne på å sende mail til. Ta på deg skylden selv, men si at du vil virkelig inn osv. Det ordner seg nok:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #93 Del Skrevet 18. juli 2008 VIL....HA......SVAR!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #94 Del Skrevet 18. juli 2008 VIL....HA......SVAR!!!!! VI SKAL INN ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #95 Del Skrevet 18. juli 2008 ¨Hvorfor sendte de den sms`en? Når den 20. skal vi liksom få svar da? Er det midnatt natt til 20. eller langt utpå dagen? Hvorfor i all verden må de drøye det så mye når de var tidlige i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei av å vente Skrevet 18. juli 2008 #96 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette står på SO's sider nå: "Svar på søknaden klart 20. juli" (det står ikke ca. lengre. Iallefall ikke på hovedsiden, før du logger inn) og "På Restetorget finner du studier som har ledige plasser når hovedopptaket er kjørt. I år åpner Restetorget mandag 21. juli kl. 8.00." Så siden resttorget åpner på mandag får vi vel ikke svar før på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #97 Del Skrevet 18. juli 2008 Dette står på SO's sider nå: "Svar på søknaden klart 20. juli" (det står ikke ca. lengre. Iallefall ikke på hovedsiden, før du logger inn) og "På Restetorget finner du studier som har ledige plasser når hovedopptaket er kjørt. I år åpner Restetorget mandag 21. juli kl. 8.00." Så siden resttorget åpner på mandag får vi vel ikke svar før på søndag Så kjipt....lurer på når på søndag svarene kommer ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile85 Skrevet 18. juli 2008 #98 Del Skrevet 18. juli 2008 Åååååå...... VIL HA SVAR NÅ!!! Jeg drar på ferie i morgen.....Blir gal her jeg sitter og venter..... Kommer ikke til å kunne sitte og følge med hele tiden når jeg er på ferie liksom.....og tenk hvis jeg ikke kommer meg på nett på ferien....HJELP!!! Får helt noja her...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #99 Del Skrevet 18. juli 2008 Om man svarer ja på det valget man først blir tildelt- rykker man automatisk over på et høyere valg dersom noen dropper av og man er neste på lista da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #100 Del Skrevet 18. juli 2008 har u fått svaret? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå