Gå til innhold

Spent på svar fra inntakskontoret

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg lurer på hva de gjør i sånne tilfeller, for da vil jo en annen ha fått feilaktig beskjed om at han/hun har kommet inn? Får da personen komme inn uansett, eller kommer de i ettertid og tar fra vedkommende studieplassen?

Tror det går bra uansett. De gir ut flere tilbud enn studieplasser (selv på studier som er vanskelige å komme inn på), fordi noen takker nei, så det er ikke en eksakt vitenskap. Et eksempel: 100 plasser, gir ut 120 tilbud, det ene året begynner kanskje 95, det andre 105, og noen faller av også etter studiestart. En feilberegning gjør ingenting fra eller til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LanaLane

Nå står det noe rart på sida mi....

Under status står det: Omslagsark utsendt? Nei, ikke enda. Innsendingsfrist: Ca ti dager etter utsendingsdagen.

Men det står også at omslagsark er registrert hos saksbehandler....Har det klikka for dem eller bare for datasystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Under status står det: Omslagsark utsendt? Nei, ikke enda. Innsendingsfrist: Ca ti dager etter utsendingsdagen.

Men det står også at omslagsark er registrert hos saksbehandler....Har det klikka for dem eller bare for datasystemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det på forsiden at svar på søknad er klart 21. juli. *SUUUUUUUUUUUUR!!*

Det betyr at de må jobbe i helga da! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naria
siden 20 juli er på en søndag vil jeg da tro at de kommer på fredag?

tviler på de folkene sitter å jobber i helgen..? :klø:

hva tror dere?

Tro meg, på denne tiden av året er det aktivitet på opptakskontorene omtrent døgnet rundt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tro meg, på denne tiden av året er det aktivitet på opptakskontorene omtrent døgnet rundt. ;)

Isåfall burde de jo i allefall klare å holde seg innen fristen... Er jo kjipt nok å få svaret så tett opp i skolestart allikevel mener jeg, om vi da ikke for f... skal vente en dag til!

Men nå står det som sagt at svaret er klart 20. juli. (for 30 min. siden stod det 21.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn står det hos meg og, men er nok bare datasystemet som klikker litt eller noe. Gidder ikke bry meg med det, jeg veit jo at de har fått det, så hvorfor gå og tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er det faktisk noen som manuelt går innom hos SO? Trodde opptaket gikk automatisk, bortsett fra å punche inn eldre vitnemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

tror dere vi får svarene i morgen, eller at de faktisk kommer i helgen?

Jeg har hatt god tro hele veien om at de er rett rundt hjørnet..men med skuffelser på skuffelser begyner jeg å tvile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...