Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #61 Del Skrevet 17. juli 2008 HÆÆÆ?? Seriøst?? Hvor på siden da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #62 Del Skrevet 17. juli 2008 Står ingen ting hos meg heller....hmm...merkelig! Men hvis det er sant at noen begynner å få svar nå så kan jo vi andre håpe på morgendagen da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananaFurby Skrevet 17. juli 2008 #63 Del Skrevet 17. juli 2008 Står ingenting hos meg, og saksbehandler har ikke vært innom siden i går... blir så stressa og nervøs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 17. juli 2008 #64 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå står det noe rart på sida mi.... Under status står det: Omslagsark utsendt? Nei, ikke enda. Innsendingsfrist: Ca ti dager etter utsendingsdagen. Men det står også at omslagsark er registrert hos saksbehandler....Har det klikka for dem eller bare for datasystemet? Det står det samme hos meg... Er sikkert noe tull med datasystemet... Men gleder meg til å få svar ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 17. juli 2008 #65 Del Skrevet 17. juli 2008 Deilig å få svar her ja. Kanskje de ikke er ferdig med å behandle alle søknadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #66 Del Skrevet 17. juli 2008 Deilig å få svar her ja. Kanskje de ikke er ferdig med å behandle alle søknadene. Men veldig rart at du får svar så seint på kvelden da.. trodde de sendte ut i kontortid... hvis det er automatisk burde jo vi andre også få svar nå..... Og dersom de vet med ditt studie burde de jo vite med oss andre og..må jo se på ALLE før de veit hvem som kommer inn på hvilken plass osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleMaggie Skrevet 17. juli 2008 #67 Del Skrevet 17. juli 2008 *fnis* Tipper herr/fru Gjest bare erter oss andre litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BananaFurby Skrevet 17. juli 2008 #68 Del Skrevet 17. juli 2008 *fnis* Tipper herr/fru Gjest bare erter oss andre litt... håper det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #69 Del Skrevet 17. juli 2008 Oi, jeg overså at denne tråden var for universitetet. Jeg har søkt på videregående skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #70 Del Skrevet 17. juli 2008 Oi, jeg overså at denne tråden var for universitetet. Jeg har søkt på videregående skole. Da er jo mysteriet løst :-) Kjempefint at du kom inn der du ville :-) Må være deilig å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #71 Del Skrevet 18. juli 2008 Kommer det noe svar i dag mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 18. juli 2008 #72 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg tror de har bestemt seg for at vi VIRKELIG må vente til søndag:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #73 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg tror de har bestemt seg for at vi VIRKELIG må vente til søndag:( Jeg tror vi får svar etter 1400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #74 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg tror vi får svar etter 1400. Hvorfor akuratt 14.00?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #75 Del Skrevet 18. juli 2008 Uff.. Dette er litt FOR nervepirrende etter min smak. Sjekker flere ganger daglig, merker jeg tenker urovekkende masse på dette. Klarer nesten ikke å fokusere på andre ting!! Trenger et svar! *frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #76 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, herregud..man tenker litt sånn "skal jeg gå ut en tur..eller sitte her ved pc`en og vente til jeg har fått svar... man blir redd for å gå glipp av noe... Hver gang jeg ser det er lagt til innlegg her inne oxo kjenner jeg sommerfuglene komme.... Kanskje er det noen som har fått svar tenker jeg da :-) Men de burde vel komme i dag? (eller er de der på søndag oxo???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #77 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet at jeg har høyt nok snitt til å komme inn der jeg vil, men da jeg skulle sende inn vitnemålet mitt med nye karakterer som jeg har tatt opp igjen i ettertid, lot jeg de gamle karakterene fra videregående stå fordi jeg trodde saksbehandlende institusjon kunne se bort i fra disse. Det fikk jeg vite 8.juli at de ikke kunne, de var nødt til å regne med alle karakterene mine, også de gamle, slik at snittet ble lavere enn jeg trodde. Så jeg sendte inn det nye vitnemålet mitt etter dette, med mye bedre snitt. Har fått beskjed om at saksbehandlende institusjon vil ta hensyn til det nye vitnemålet kun dersom de har kapasitet. Noen som har erfaring med lignende saker? Pleier de å være greie og behandle vitnemål som blir sendt inn for seint? Er så utrolig surt å miste plassen sin fordi man har sendt inn feil papirer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #78 Del Skrevet 18. juli 2008 Da jeg fikk svar, for ikke altfor mange herrens år siden, kom det sent på kvelden, i 22-tiden, dagen før datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #79 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor akuratt 14.00?? :-) ikke nøyaktig klokkeslett da, men min side er hvertfall stengt og vil bli åpnet før 1400, regner med at svaret er der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2008 #80 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet at jeg har høyt nok snitt til å komme inn der jeg vil, men da jeg skulle sende inn vitnemålet mitt med nye karakterer som jeg har tatt opp igjen i ettertid, lot jeg de gamle karakterene fra videregående stå fordi jeg trodde saksbehandlende institusjon kunne se bort i fra disse. Det fikk jeg vite 8.juli at de ikke kunne, de var nødt til å regne med alle karakterene mine, også de gamle, slik at snittet ble lavere enn jeg trodde. Så jeg sendte inn det nye vitnemålet mitt etter dette, med mye bedre snitt. Har fått beskjed om at saksbehandlende institusjon vil ta hensyn til det nye vitnemålet kun dersom de har kapasitet. Noen som har erfaring med lignende saker? Pleier de å være greie og behandle vitnemål som blir sendt inn for seint? Er så utrolig surt å miste plassen sin fordi man har sendt inn feil papirer! Oida..det var en trist sak....du må være skikkelig frustrert stakar... Selv aner jeg ikke...men syntes det høres skikkelig dust ut om de ikke tar hensyn til de nye og bedre karakterene dine..du har jo tross alt sendt inn 1 gang... og det er jo de beste som skal gjelde...de burde ta såpass hensyn at de plotter inn de nye karakterene dine..kan da ikke ta så lang tid?? *Lyyyykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå