Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg går og er så innmari spent på svarene fra samordna opptak agående høyere utdanning. Er det 20. juli svarene kommer? Flere her som er spente/ eventuelt sikre på å komme inn på det de ønsker? Jeg tror jeg kanskje har et par poeng for lite i år...huff...usikker på om jeg da skal gå et år på 2.valget (får da 2poeng og kommer inn neste år på 1. ønsket). Eller om jeg skal jobbe da det året og prøve lykken igjen neste år... *tvi tvi på at jeg kommer inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 3. juli 2008 #2 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er SKITNERVØS! Jeg troooor jeg skal ha nok, men enn om jeg ikke har det? Poengberegninga er helt syk, så jeg vet ikke hvor mange jeg egentlig har. Stiller ikke i primær så da blir det vanskeligere... Blir KNUST om jeg ikke kommer inn...Da blir det bare ex.phil og ex.fac. Grrrr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Del Skrevet 3. juli 2008 Ganske nervøs her også... Grensen i fjor var 39,6, jeg har ca 42,2. Har det skjedd at snittet har økt så mye på ett år? Er ca det samme søkertallet som sist år tror jeg. Angående svarene så leste jeg innpå her en plass at noen fikk svar 16 Juli, så er kanskje litt smart å sjekke noen dager før 20, jeg kommer sikkert til å sitte å oppdatere siden en gang i minuttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #4 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg og er litt nervøs! Egentlig har jeg nok poeng, med relativt god margin, men er livredd for at noen skal ha gjort feil! Synes forresten det er dumt at vi ikke får beskjed tidligere, omslagsarkene ble jo sendt inn for en evighet siden, og vi som ikke skal ettersende noe vitnemål burde jo være litt foran ihht å få beskjed tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg og er litt nervøs! Egentlig har jeg nok poeng, med relativt god margin, men er livredd for at noen skal ha gjort feil! Synes forresten det er dumt at vi ikke får beskjed tidligere, omslagsarkene ble jo sendt inn for en evighet siden, og vi som ikke skal ettersende noe vitnemål burde jo være litt foran ihht å få beskjed tidlig. Jeg ettersendte, siden jeg var ferdig i år. Det jeg bekymrer meg mest for er om de har kommet bort i posten eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 3. juli 2008 #6 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg er så spent at jeg ikke holder ut!! Føler at det er like stor sjans for at jeg ikke kommer inn som at jeg kommer inn. Er nesten nødt til å komme inn - ellers vet jeg ikke hva jeg gjør. Men hvis jeg kommer inn blir jeg rett og slett verdens lykkeligste Skulle ønske svaret kom litt før for oss som ikke har papirer å ettersende men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. juli 2008 #7 Del Skrevet 4. juli 2008 Naturligvis kan de ikke gi svar til de som ikke skal ettersende før resten, da alle må ha sendt inn papirene sine før man vet hvilket snitt det blir på inntaket og dermed hvem som kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2008 #8 Del Skrevet 4. juli 2008 Naturligvis kan de ikke gi svar til de som ikke skal ettersende før resten, da alle må ha sendt inn papirene sine før man vet hvilket snitt det blir på inntaket og dermed hvem som kommer inn. Spent, spent, spent!!! Tenker på det hver eneste dag...tror kanskje jeg har litt lite til første ønsket, men andre skal jeg nok komme meg inn på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 4. juli 2008 #9 Del Skrevet 4. juli 2008 Naturligvis kan de ikke gi svar til de som ikke skal ettersende før resten, da alle må ha sendt inn papirene sine før man vet hvilket snitt det blir på inntaket og dermed hvem som kommer inn. Selvfølgelig! Det tenkte jeg faktisk ikke på... Noen ganger er det vanskelig å se utenfor sin egen lille boble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 7. juli 2008 #10 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg måtte sende inn bare vitnemål jeg, fordi jeg aldri fikk omslagsarket. Så jeg måtte sende inn vitnemail og kopi av mail ang problemet og sende til saksbehandler. Jeg dreper noen om det ikke har kommet fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 7. juli 2008 #11 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg måtte sende inn bare vitnemål jeg, fordi jeg aldri fikk omslagsarket. Så jeg måtte sende inn vitnemail og kopi av mail ang problemet og sende til saksbehandler. Jeg dreper noen om det ikke har kommet fram! Du kan jo bare ringe og forhøre deg om det har kommet fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2008 #12 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tenker også slike tanker som går om papirene er kommet bort i posten eller at de som styrer med dette rett og slett ikke har beregnet poengene mine riktig!! Dersom jeg vet jeg har nok poeng, men de feilberegner poengene mine slik jeg ikke slipper inn - hva gjør jeg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. juli 2008 #13 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tenker også slike tanker som går om papirene er kommet bort i posten eller at de som styrer med dette rett og slett ikke har beregnet poengene mine riktig!! Dersom jeg vet jeg har nok poeng, men de feilberegner poengene mine slik jeg ikke slipper inn - hva gjør jeg da?? Da klager du, og kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metoo Skrevet 13. juli 2008 #14 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg går og er så innmari spent på svarene fra samordna opptak agående høyere utdanning. Er det 20. juli svarene kommer? Flere her som er spente/ eventuelt sikre på å komme inn på det de ønsker? Jeg tror jeg kanskje har et par poeng for lite i år...huff...usikker på om jeg da skal gå et år på 2.valget (får da 2poeng og kommer inn neste år på 1. ønsket). Eller om jeg skal jobbe da det året og prøve lykken igjen neste år... *tvi tvi på at jeg kommer inn* Huff jeg har funnet ut at jeg vil inn på noe jeg ikke har søkt på!Er litt for ubesluttsom til det der med hva jeg skal bli....Har allerede studert litt for mye forskjellig til å kaste bort nok ett år:( Håper bare det studie jeg vil på kommer på restetorget, for i følge søkerstatistikkene på samordnaopptak sine sider var det færre søkere til studiet i år. Håper jeg har flaks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juli 2008 #15 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er spent, og nervøs. Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #16 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg tenker også slike tanker som går om papirene er kommet bort i posten eller at de som styrer med dette rett og slett ikke har beregnet poengene mine riktig!! Dersom jeg vet jeg har nok poeng, men de feilberegner poengene mine slik jeg ikke slipper inn - hva gjør jeg da?? Vil bare be alle være obs på at det kan forekomme feil utregning av poeng. Jeg kommer forhåpentligvis inn. Har i forkant vært på opptakskontoret 3x (fordi jeg har tatt ekstra fag, og ønsket å vite før og etter, hvor mye poeng jeg hadde) . Jeg fikk 3 forskjellige utregninger.....Det varierte med alt fra 2poeng til 0,5. Kanskje litt spes vanskelig med min utrening, siden jeg hadde manuelt vitnemål fra begynnelsen av 90- tallet og flere karakterutskrifter fra fag jeg har tatt etterpå. Lykke til allesammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 14. juli 2008 #17 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som har noen tanker på snittet på medisin i år? Får vite om en uke om jeg kommer inn på UiB, har 73,36 poeng i ordinær kvote og snittet ifjor var 72,6. Tenk om det ikke holder! Er så nervøs at jeg nesten ikke klarer å vente.. Noen som har noen som helst anelse om snittet i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnigen Skrevet 14. juli 2008 #18 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som har noen tanker på snittet på medisin i år? Får vite om en uke om jeg kommer inn på UiB, har 73,36 poeng i ordinær kvote og snittet ifjor var 72,6. Tenk om det ikke holder! Er så nervøs at jeg nesten ikke klarer å vente.. Noen som har noen som helst anelse om snittet i år? Vi får nok ikke vite snittet før alle har fått svar på søknadene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #19 Del Skrevet 14. juli 2008 Skal inn på en utdanning der de krever 3.9 har 5.5 i snitt , da er jeg vel sikret ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 14. juli 2008 #20 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er også veldig spent! Håper virkelig jeg kommer inn ellers har jeg et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå