Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Og det rimelig raskt etter at man har møttes (kortere enn 6 måneder)....Hva tenker dere om det?
BAMBI<3 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hadde tatt det som en stor kjærlighetserklæring, men hadde aldri fått barn med han hvis jeg ikke kjente han ordentlig eller ikke var sikker på følelser osv samtidig som jeg ville tatt meg lengre tid til og bli kjent med han og komme over alle fasene som og flytte sammen og den første stor krangelen osv
Gjest Lacuna Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Det virker rimelig desperat, som en klam hånd om halsen. Så jeg hadde nok holdt veldig lang avstand.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Ts: Er det mannen min du har møtt??? Har startet og fable om barn etter svært kort tid, og du burde gjøre noe som jeg ikke gjorde.. løp som f... Er da ikke en rugekasse heller..
Gjest ts Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Det virker som han har hundrevis av "venninner". Som han gjerne besøker og overnatter hos, i "embets" medfør da. De besøker han også. Han kan ikke fordra utroskap visstnok....Som f.eks ringer han når de skal på shopping, selv om de har egne menn. Og det virker også som han har hatt hundre forhold...med modeller og andre "lekkerbiskener". Begriper ikke hva han ser i meg. Han er meget godt voksen, og det er forsåvidt også jeg. Og så vil han ha barn...???
murray Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde ikke bare løpt, jeg hadde flydd Fra spøk til alvor: Hvor gammel er han? Kanskje han har nære slektninger/venner som har fått barn og så synes han det ser koselig ut....
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Har du møtt venninnene hans, eller er det bare historier fra hans side.. Kanskje han prøver å virke attraktiv og få deg til å bli litt sjalu? Jeg ville ikke reagert om en mann sa generelt at han ønsket seg barn om man kom inn på temaet (det har til og med folk jeg kun har hatt en kort flørt med funnet på å si, ikke fordi de vil ha barn med _meg_... ), men om han begynte å pushe det på meg; at det er noe han vil ha med meg nå eller innen kort tid - det hadde jeg føltes som et veldig press og ikke likt så tidlig i forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Hei, hvor gammel er han? Kansje han er blitt såpass gammel og vil ha barn pga. "klokka tikker"? Må si meg enig med de andre at det er rart at noen vil ha barn etter så kort tid, og jeg tror at det må ligge noe mer bak hvorfor han ønsker det så fort. Det virker desperat ja.. Synes du ikke det er rart at han overnatter hos sine venninner, vet ikke hvor normalt det er jeg men.. Det virker jo ikke som om du kjenner han så godt, så vil bare anbefale deg å ta det i ditt tempo, og evnt. trekke deg ut hvis han er en veldig desperat/impulsiv (i negativ forstand).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå